Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 17. december 2003, 20:21

Jeg har et fx 5900 med 2,8 ns ram (700 mhz eller nået der omkring). Så er det jeg tænker (det kan jeg skam), hvor meget ville det give i spil og benchmark hvis jeg havde almindelige 2,2 (850 mhz) ram?

2

torsdag, 18. december 2003, 15:01

Citeret

Originally posted by Recon_99
Jeg har et fx 5900 med 2,8 ns ram (700 mhz eller nået der omkring). Så er det jeg tænker (det kan jeg skam), hvor meget ville det give i spil og benchmark hvis jeg havde almindelige 2,2 (850 mhz) ram?

Det ville da give lidt mere men core er de vigtigste på FX kort

det kunne jo være du kunne clocke derop af :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

3

søndag, 28. december 2003, 17:23

Det vil ikke give alverden..

Som der bliver sagt er det core der betyder ngoet :D

Don't get mad, get even...

4

mandag, 29. december 2003, 13:08

Mit FX5900 (Gainward) kører også "kun" 700mhz som standard på RAM. De kan godt OC til de 850 uden problemer,men giver ikke alverden i benchmark.
Jeg har ikke prøvet at OC core alene, men ud fra ovenstående, var det måske værd at prøve ?(

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.