Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Grunden til at du ikke kan clocke din CPU mere er dit bundkort, man kan nemlig ikke låse AGP/PCI clocken. Har også haft det bundkort.
Det var bare hvis det undrede dig....
Originally posted by noxon
Grunden til at du ikke kan clocke din CPU mere er dit bundkort, man kan nemlig ikke låse AGP/PCI clocken. Har også haft det bundkort.
Jep ved jeg... også meget dårlig ram indstillinger syntes jeg og tilmed kan det ik køre med 768ddr...pisse træt af mit mobo, men på den anden side er jeg heller ik den store oc'er...
Originally posted by noxon
Jep ved jeg... også meget dårlig ram indstillinger syntes jeg og tilmed kan det ik køre med 768ddr...pisse træt af mit mobo, men på den anden side er jeg heller ik den store oc'er...
Øh, jeg har kørt med 512 , 768 og 1024 MB i det bundkort da jeg havde det.
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II