Internet Explore (64-bit)

  • Hi


    har svært ved at forstå at min Internet Explore 64-bit browser (vista 64-bit) kun understøtter det forskællige flash reklamer "nogle gange" har googlet og læst mig til at det ikke skulle virke permanent ?


    fx. her.. http://www.recordere.dk/


    har installeret adobe flash player/ActiveX/java ect.


    og når jeg skal en tur i web-banken skal jeg også bruge Explore 32-bit for at kunne logge ind



    andre der har samme problem?





    btw. hvad er forskællen på Explore 32-bit og Explore 64-bit sån`rent ydelses mæssigt ?

  • hvorfor kører IE i 64bit? Min netbank fatter hat med 64bit IE og synes ikke 64bit har nogle fordele ´så kører bare det normale 32bit på mit vista64 OS. Tror ikke Java fungerer i IE 64bit

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet 2 gange, sidst af hot_fifty ().

  • Synes heller ikke rigtig jeg kan føle nogen forskel.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • hvor i ligge forskælle så på vista 32bit og 64bit ?


    om man kan se 3.5GB eller 4GB ram syntes jeg er underordnet da min taskmanager aldrig kommer over 2GB alligevel

  • Dens eneste forskel er at er som sagt den ene er 64Bit og den anden er 32Bit, ligesom med gik fra 16Bit programmer under gode gamle Windows 3 til 32Bit programmer, jeg så engang en test af Winrar 32Bit mod 64Bit under Linux og der var 64Bit versionen næsten dobbelt så hurtig med samme hardware konfiguration.
    Her er en masse 64Bir programmer, både gratis ting og betalingprogrammer.
    http://www.start64.com/index.p…ogcategory&id=0&Itemid=55

  • ok


    vedr. winrar, så tog det 3 min. at pakke en DVD film sammen i XP x84 og 2.5 min. i vista x64 så det jo ikke så vildt


    men er du så færdig det går hurtigt at flytte filer mellem hdd i vista 64-bit, kan dog være at det bare er vista og ikke pga. Bit, dog sjovt at jeg ikke skulle checke multi i winrar under vista det gjorde den selv


    hvilke OS køre du selv med ?



    BTW. er der ikke nogle kendte apps der køre med 64-Bit, movie/music player ect.

  • Jeg køre XP, jeg kender ikke lige nogle playere som er 64Bit og den test jeg så var en rar 32Bit version på 32Bit OS mod en rar 64Bit versionen på 64Bit OS, den Winrar man pt. kan hente til Windows findes kun som 32Bit version, så den forskel der burde være vil kun være en forskel mellem de to versionen af OS og ikke fordi at programmet er lavet og optimeret til 64Bit.

  • ok, har du ikke prøvet vista?


    efter 14dage med vista har jeg fundet så mange fordele med det at jeg næppe går tilbage til xp, fx. formatering og nyinstallering af en 250GB hdd på 20min og så menuen til det er i "windows" format, og vista aero`s køre lige så glat som en ål, og har fået os hdd til at stoppe med larme pga. auto. search og auto. defragment