Vælge "Stereo Mix" som Indspilning..

  • Yo tweakers..


    Har været glad for den funktion i XP der gjorde det muligt at vælge "Stereo Mix" som indspilnings enhed.. Så alt hvad jeg hørte på min computer kunne bruges til indspilning.. Så f.eks. en ven ku høre på messenger hvad jeg hørte på min computer af musik via "stemmeklip" funktionen eller jeg ku bruge lydoptageren til at optage små klip fra sange


    Det har virket fint, jeg skulle bare markere stereo mix, i indspilnings delen af lydmixeren..


    Men nu virker det pludselig ikke efter jeg er gået over til Windows XP 64 bit.. ? :rolleyes: Når jeg sætter den til at optage noget kommer der bare ikke noget ind .. Har prøvet og opdatere lyddriveren.. Nogen ideer?


    Eller evt. et alternativt program der kan optage ens lyd output? Som er gratis?


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Goldwave


    Prøv at installerer det, gå ind i recording indstillingerne og sæt det til stereo mix...Luk så programmet og prøv om ikke godt nok den så stadig står til det. Kan ihvertfald huske jeg tit har glemt at sætte tilbage til mic når jeg har brugt programmet, hvor den så har taget lyd fra højtalerne istedet.


    http://www.goldwave.com

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Har prøvet det.. Og det virker ikke.. Den bliver godt nok på Stereo Mix, men den ser bare ikke noget lyd.. som om jeg ikke afspiller noget som helst.. :rolleyes:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet