Ændring af sprog i Gmail konto

  • Jeg søgt både på google, og i deres hjælp under konto..


    jeg har min gmail på engelsk, men jeg vil også have resten af min konto på engelsk..
    HOW?! jeg kan ikke finde det, men det er der jo nok et sted.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Log ind på mail.
    Klik på "settings" på højre hjørne.
    Under fanebladet "general" er det første punkt language :D


    ja men den gælder på kun mail.. jeg vil have den til at gælde for min google konto også..

  • Hjælp + "sprog" =


    Hvis du vil ændre det viste sprog for Google Konti, skal du ændre grænsefladesproget for Google. Dette gør du ved at følge disse trin:


    1. Besøg Google-startsiden, og klik på linket Præferencer til højre for søgefeltet.
    2. Vælg det ønskede sprog på rullelisten ud for overskriften Grænsefladesprog (øverst på siden).
    3. Klik til sidst på knappen Gem præferencer i øverste højre hjørne på siden.


    Luk browservinduet, når du har ændret grænsefladesproget. Åbn derefter din browser, og besøg https://www.google.com/accounts/?hl=da. Startsiden for Google Konti vises på det valgte sprog.


    Hvis grænsefladesproget ikke svarer til det valgte sprog, skal du rydde browserens cache og cookies og derefter forsøge at vælge grænsefladesprog igen. Bemærk, at hvis du sletter dine cookies, slettes de gemte indstillinger for de andre websteder, du har besøgt, også.


    Husk, at mens startsiden for Google Konti vises på alle Google-sprog, er enkelte Google-produkter måske ikke tilgængelige på alle sprog.

  • Er det ikke bare at logge ind på iGoogle og ændre det?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m