Mails fra XP over i Vista ?

  • Hejsa


    nu har jeg efterhånden en del mails i outlook som jeg gerne vil vide hvordan jeg får over i vista syntes ikke lige jeg kan finde ud af det :O

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Hejsa


    kan man så overføre alle de gamle mails til vista på den måde der ?

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brumbassen
    Hejsa


    kan man så overføre alle de gamle mails til vista på den måde der ?


    som jeg skrev, tør jeg ik sige om det virker i Vista da jeg selv køre Thunderbird meget nemmere at tage backup af :)

  • Hejsa


    har nu rodet frem og tilbage med de mail settings og filer men kan sku ikke få dem over i vista det pisser mig en del af det her X(

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Hejsa


    GOOGLE ER DIN VEN :clap:
    jep fandt lige lidt hjælp på google, så nu kan jeg overføre mine gamle mails over til vista.


    Jeg startede vistas mailprogram op og gik i filer,import, messages, Microsoft Outlook Express 6 og så fandt jeg frem til der hvor min xp har mine mails liggende og vupti så var de overført så skulle der bare rydes lidt op i det nye mailprogram så var det hele som det skulle være.

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brumbassen
    Hejsa


    GOOGLE ER DIN VEN :clap:
    jep fandt lige lidt hjælp på google, så nu kan jeg overføre mine gamle mails over til vista.


    Jeg startede vistas mailprogram op og gik i filer,import, messages, Microsoft Outlook Express 6 og så fandt jeg frem til der hvor min xp har mine mails liggende og vupti så var de overført så skulle der bare rydes lidt op i det nye mailprogram så var det hele som det skulle være.


    oki lyder godt, lige før jeg har lyst til at prøve det på den pc jeg ska lave backup på idag, men hvordan tager man manuelt backup af alle emails i Outlook Express?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    oki lyder godt, lige før jeg har lyst til at prøve det på den pc jeg ska lave backup på idag, men hvordan tager man manuelt backup af alle emails i Outlook Express?


    Under Tools --> Options --> Maintenance --> Store folder kan du se hvilken mappe Outlook Express gemmer dine mails i, så kan du bare kopiere de filer der ligger derinde, og efterfølgende importere dem i en anden Outlook Express.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Under Tools --> Options --> Maintenance --> Store folder kan du se hvilken mappe Outlook Express gemmer dine mails i, så kan du bare kopiere de filer der ligger derinde, og efterfølgende importere dem i en anden Outlook Express.


    rigtig mange tak Burger så kender jeg en der blir glad når han kommer hjem til en reinstalleret computer hvor alt ligger der os hans emails :)