Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

tirsdag, 11. november 2003, 03:21

voodoo drivere..?

Jeg er i gang med at lave en gammel computer lidt i stand og har nu fået den til at køre win xp. Nu mangler jeg kun en driver til gfx'et... Hvor finder man en xp driver til et voodoo 3 grafikkort? har prøvet et par stykker på www.3dfx.com, men uden held. :(

Edit: stavebøffer...
Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "sct_nicolaus" (11.11.2003, 21:10)

2

tirsdag, 11. november 2003, 03:34

Her
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

3

onsdag, 12. november 2003, 11:40

hmm... jeg kan ikke få en eneste til at virke på nogen måde. Er der nogen der ved hvilken der helt sikkert virker?
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

4

onsdag, 12. november 2003, 11:47

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

5

onsdag, 12. november 2003, 11:52

Ja du skal vide hvilket kort det er , der er jo flere i den variant.
Men de findes også på www.guru3d.com 3dfx[ eksisterer ikke mere , det er kun de drivere de lavede inden lukning og dem som private laver , der findes.
Men et fedt kort , havde selv Voodoo 3 3000 AGP

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (12.11.2003, 11:52)

6

onsdag, 12. november 2003, 12:25

Ehh... oops... fandt ud af hvorfor det ik rigtig gad virke... det var nok ik helt et voodoo kort, men et savage... :O Jeg skulle bare lige tjekke om i var vågne jo! - eller noget... Men nu virker det da! med savage driver og ik voodoo... tak for hjælpen folkens! :))
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

7

onsdag, 12. november 2003, 12:44

Citeret

Originally posted by sct_nicolaus
Ehh... oops... fandt ud af hvorfor det ik rigtig gad virke... det var nok ik helt et voodoo kort, men et savage... :O Jeg skulle bare lige tjekke om i var vågne jo! - eller noget... Men nu virker det da! med savage driver og ik voodoo... tak for hjælpen folkens! :))

Hmmmmmmmmmmmmm :] :] :] :] :]
Det er jo noget af en forskel.

The_Unforgiven

8

onsdag, 12. november 2003, 13:45

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

Citeret

The_Unforgiven

Okay okay... prøv at se tidspunktet hvor jeg postede tråden, det må da næsten være undskyldning nok. :D
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

9

onsdag, 12. november 2003, 13:54

Citeret

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

Citeret

The_Unforgiven

Okay okay... prøv at se tidspunktet hvor jeg postede tråden, det må da næsten være undskyldning nok. :D

He he he

The_Unforgiven

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement