Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. november 2003, 03:21

Jeg er i gang med at lave en gammel computer lidt i stand og har nu fået den til at køre win xp. Nu mangler jeg kun en driver til gfx'et... Hvor finder man en xp driver til et voodoo 3 grafikkort? har prøvet et par stykker på www.3dfx.com, men uden held. :(

Edit: stavebøffer...

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "sct_nicolaus" (11.11.2003, 21:10)

2

tirsdag, 11. november 2003, 03:34

Her

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

3

onsdag, 12. november 2003, 11:40

hmm... jeg kan ikke få en eneste til at virke på nogen måde. Er der nogen der ved hvilken der helt sikkert virker?

Playstation 3
Samsung Galaxy SII

4

onsdag, 12. november 2003, 11:47

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

5

onsdag, 12. november 2003, 11:52

Ja du skal vide hvilket kort det er , der er jo flere i den variant.
Men de findes også på www.guru3d.com 3dfx[ eksisterer ikke mere , det er kun de drivere de lavede inden lukning og dem som private laver , der findes.
Men et fedt kort , havde selv Voodoo 3 3000 AGP

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (12.11.2003, 11:52)

6

onsdag, 12. november 2003, 12:25

Ehh... oops... fandt ud af hvorfor det ik rigtig gad virke... det var nok ik helt et voodoo kort, men et savage... :O Jeg skulle bare lige tjekke om i var vågne jo! - eller noget... Men nu virker det da! med savage driver og ik voodoo... tak for hjælpen folkens! :))

Playstation 3
Samsung Galaxy SII

7

onsdag, 12. november 2003, 12:44

Citeret

Originally posted by sct_nicolaus
Ehh... oops... fandt ud af hvorfor det ik rigtig gad virke... det var nok ik helt et voodoo kort, men et savage... :O Jeg skulle bare lige tjekke om i var vågne jo! - eller noget... Men nu virker det da! med savage driver og ik voodoo... tak for hjælpen folkens! :))

Hmmmmmmmmmmmmm :] :] :] :] :]
Det er jo noget af en forskel.

The_Unforgiven

8

onsdag, 12. november 2003, 13:45

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

Citeret

The_Unforgiven

Okay okay... prøv at se tidspunktet hvor jeg postede tråden, det må da næsten være undskyldning nok. :D

Playstation 3
Samsung Galaxy SII

9

onsdag, 12. november 2003, 13:54

Citeret

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

Citeret

The_Unforgiven

Okay okay... prøv at se tidspunktet hvor jeg postede tråden, det må da næsten være undskyldning nok. :D

He he he

The_Unforgiven

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny NVIDIA GeForce 340.52 WHQL grafikkort driver

NVIDIA er kommet med en sprit
Læs Mere

0

HTC One M8 med Windows Phone 8.1

Det er ikke en and, den skulle
Læs Mere

0

Trials Fusion får første DLC pakke

Ubisoft er i dag kommet med DL
Læs Mere

7

Cooler Master med Dansk Dansk support på Tweak.dk

Du kan nu få dansk support fra
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.