SiSoftware Sandra Guide

  • Som overskriften siger... hvor kan man finde en guide til SiSoftware Sandra.... har ikk en skid forstand på det.... og jeg har prøvet at søge lidt rundt via google men ku ikk finde noget....


    nogen der kender en side med en god guide ?? altså til hvordan og hvad de forskellige ting bruges til...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Er der ikke en help funktion i Sandra hvor der er alt hvad man skal vide?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Ostehaps
    Som overskriften siger... hvor kan man finde en guide til SiSoftware Sandra.... har ikk en skid forstand på det.... og jeg har prøvet at søge lidt rundt via google men ku ikk finde noget....


    nogen der kender en side med en god guide ?? altså til hvordan og hvad de forskellige ting bruges til...


    Prøv dig frem - så får du også testet godt igennem ;)

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Man lærer oftest bedst ved at prøve sig frem og ik ved at læse sig frem!!


    En ting vi burde sige til alle vores forældre som prøver kræfter med en computer


    Nemli - he he går i klasse med en hvis mor mener at harddiske går i stykker hvis man fylder den for meget op :))