Bios opdatering.

  • Jeg har et msi 865pe neo2 ps bundkort som jeg skal have opdateret bios op, har hentet bios på msis hjemme side op ifølge read me filen skal jeg pakke den up på c: drevet i en mappe der hedder test, og så lave boot disk i xp og så boote derfra også fra a: promten og så gå over på c: og i mappen test og så aktivere bios programmet .


    Men ved a: promten kan jeg ikke komme over på c: og i mappen test og aktivere bios programmet.
    I read me teksten står der at man ikke må køre bios programmet fra en disket.


    Live update vil jeg ikke bruge da jeg har hørt der tit går galt med at bruge det.


    Er der nogen der kan give mig et bud på hvordan jeg kan gøre det.
    På forhånd tak
    Erik

  • du skal ikke køre det fra prompten, du skal boote fra en boot-diskette med det på ...eller bruge live update...og nej det går ikke ofte galt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Harry54
    ved live opdatering skal jeg lukke virus programmet, er der andra porgrammer der skal lukkes?
    Erik


    Jeg ved godt producenterne nabefaler man gør det med sin antivirus men jeg har aldrig lukket dem. Har gjot det med både asus kort og gigabyte uden problemer. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Jeg ved godt producenterne nabefaler man gør det med sin antivirus men jeg har aldrig lukket dem. Har gjot det med både asus kort og gigabyte uden problemer. :D


    Nu er det vel heller ikke så forfærdeligt at skulle lukke sit antivirus program i de få minutter det tager.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet