Lyd kun til hovedtelefoner

  • Hej


    Findes der noget software der gør at jeg f.eks kan vælge at winamp kun skal spille via spdif og f.eks BF2 kun skal sende lyd ud på hovedtelefoner?
    Kunne være rart hvis kæresten kunne høre netradio imens jeg sidder og gamer uden hun skal høre på spillet.
    WindowsXP.
    Jeg har DFI Lanparty med Realtek HD Audio.

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro

  • det kan man ikke.... men muligvis hvis du sætter et ekstra lydkort i maskinen, og så få BF2 til at sende til lydkort 1 (kan vist sættes inde i options) og få winamp til at sende til lydkort 2, sidstnævnte ved jeg så ikke hvordan man gør...


    men i teorien burde dette her virke, men køb for en sikkerheds skyld et lydkort der ligeledes bruger Realtek HD audio-chippen for at minimere kompatibilitetsproblemer...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Har lidt samme problem.. Jeg kan ikke sætte min "front-audio" til mit Creative Audigy, så vil jeg have bedre lyd, skal jeg skifte over!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Tror jeg vil prøve at købe et Creative X-Fi extreme. BF2 understøtter det dersens EAX. Og det understøtter min onboard vidst ikke. Så må jeg vil ende med at BF2 kun spiller via Creative kortet?


    Hvordan jeg så får winamp til at spille via det andet. Ellers må jeg prøve med Vlc player.

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro

  • Problemet er løst!


    Har købt Creative X-Fi Extreme gamer.
    Winamp er sat til at bruge mit Realtek onboard og det fungere glimrende.
    Wow og BF2 kører begge med Creative kortet via hovedtelefoner. :clap:

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro