Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. april 2008, 21:49

Hej allesammen.

Jeg er efterhånden ved at være træt af følgende problem, så jeg håbede I kunne være behjælpelige.

Jeg er meget glad for PS3's musikfunktion, og bruger flittigt muligheden for at overføre musik fra en USB-nøgle til harddisken. Der opstår dog en gang i mellem det problem, at nogle album ikke bliver vist rigtigt. I stedet bliver sangene bare samlet i en "Unknown" folder. Det er til stor frustration, da sangrækkefølgen i mappen heller ikke er korrekt.

På en Sony siden opdagede jeg følgende statement:

Citeret

Content that does not have the information required for grouping is grouped into an [Unknown] folder. Some content may not be grouped.

Men hvordan tilføjer man de informationer til sangene? Eller findes der en anden løsning, der kan få PS3'en til at læse albummet rigtigt? For det er først efter at musikken er kopieret til harddisken at den er gal.

På forhånd tak!

2

søndag, 6. april 2008, 22:23

Kunne forestille mig at det var noget id3 tag, mener jeg det hedder. Altså noget info omkring filerne, såsom album, artist osv. Tror da sagtens at du kan få et program til at lave sådanne, prøv at google det.

Mvh.

3

mandag, 7. april 2008, 02:05

MediaMonkey er efter min mening det bedste program til at tilføje og ændre tags på musik, så prøve det.

4

mandag, 7. april 2008, 09:14

Jeg afprøver lige, og så vender jeg tilbage med et svar :)

5

tirsdag, 8. april 2008, 16:14

Tagsne lader ikke til at være løsningen på problemet.
Jeg tror muligvis at problemet skyldes, at ikke alle tags og filnavne er ren tekst.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.