Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. april 2008, 16:36

Efter at min computer har virket upåklageligt i flere måneder, tændte jeg den her til morgen, og opløsningen var helt i vasken.

Jeg plejer at køre 1600x1200, men nu vil den max op på 1440x900.

Jeg har så hentet den nyeste driver til mit grafikkort (BFG 8800GT OC2), og ser så i nividias instillinger at, den siger den har fundet en Analog skærm (og viser et billed af en crt skærm :ohmy:), og jeg er da ret sikker på min skærm er digital.
(Samsung Syncmaster 225MW 22" HD fladskærm)

Så det ser ikke ud som om den kan finde min skærm, jeg smider så den medførende cd i, og der står der at hvis man har Vista skal man hente driveren på hjemmesiden.
Det gør jeg så og downloader den, men den vil ikke køre install programmet: setup.exe er holdt op med at fungere

Jeg prøvede for sjov at se om driveren kunne installeres på min bærbar, og der virkede det uden problemmer, og jeg kunne vælge om min skærm skulle være analog eller digital..

Hvad fanden gør man, når man ikke kan installere driveren, og jeg ikke kan få min normale opløsning?

3

søndag, 6. april 2008, 17:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Flyttet

Sorry, det skulle gå lidt stærkt :crazyeyes:

Er der nogen der har sbaret lige på tungen?

5

mandag, 7. april 2008, 16:53

nok dit gfx der har røget sig en tur. prøv at skifte skærmstikket til nr. 2 . så kan du oss prøve med et andet gfx eller dit gfx i en anden pc

6

mandag, 7. april 2008, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^
nok dit gfx der har røget sig en tur. prøv at skifte skærmstikket til nr. 2 . så kan du oss prøve med et andet gfx eller dit gfx i en anden pc

jamen hvis det var røget, så kunne jeg ikke se noget på skærmen vel? For den viser fint mine billeder, viser alle farver på nettet og Photoshop og den spiller BF2 helt fint.

Den vil bare IKKE gå op på 1600x1200 :crazyeyes:

Jeg tror så dte er fordi min skærms driver ikke er installeret (jeg kan tage fejl) men den vil simpelhen ikke køre skærm-driver programmet, unden at side der er fejl.

Men ja jeg kunne prøve at skifte port :9xo

7

tirsdag, 8. april 2008, 02:11

Har du prøvet med en anden skærm på?

8

tirsdag, 8. april 2008, 11:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af S.STAACK

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^

jamen hvis det var røget, så kunne jeg ikke se noget på skærmen vel? For den viser fint mine billeder, viser alle farver på nettet og Photoshop og den spiller BF2 helt fint.

Den vil bare IKKE gå op på 1600x1200 :crazyeyes:

Jeg tror så dte er fordi min skærms driver ikke er installeret (jeg kan tage fejl) men den vil simpelhen ikke køre skærm-driver programmet, unden at side der er fejl.

Men ja jeg kunne prøve at skifte port :9xo

Har prøvet hvor et gfx sagtens vil give billede, men den kan ikk finde ud af opløsninger eller installere drivere.

9

fredag, 11. april 2008, 14:28

Nu virker det perfekt, uden jeg har gjort noget som helst :crazyeyes:

Det kunne være at den lige tog et par syge dage :T

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.