Windows XP på en bærbar købt med vista?

  • Altså hvad er det præcist der gør, at han siger han ikke kan installere det? Melder den fejl, vil den ikke genkende disken eller hvad er det?


    Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at man som sådan kan forhindre et andet operativsystem at blive installeret, men der kan naturligvis opstå store problemer med ting som drivere, recovery-værktøjer osv., hvis bærbaren ikke yder support for andet end Windows Vista.

  • altså når jeg sætter windows xp cd'en og booter fra den, kan man ikke komme til at formatere den partition som er installeret, da den slet ikke viser at der er en installeret partition.


    og hvis man sætter cd'en i imens man er i windows er "installer windows xp" gråt. så man ikke kan trykke på den.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Mangler jeg drivere..


    - hvor kan jeg få fat i sådanne drivere?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Når du starter op på xp cden skriver den at du skal trykke F6 ( mener jeg ) hvis du vil loade drivere til fx SATA controlleren. Den kan du så have på en floppy, aner ikke om usb er understøttet.


    okay.
    men hvor får jeg fat i disse drivere?.
    kan de downloades fra nettet?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • i må meget gerne komme med noget hjælp hvis i har forstand på det.
    - det jeg prøvede virkede ikke lige som det skulle. :(

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 2 gange, sidst af simonkp ().