Torrents

  • Hvor ligger ens torrent filer?


    Da jeg skal formaterre og så ville jeg gerne stadig kunne seede videre på dem.


    Ved godt hvor de ligger i xp men vista?


    //Bay

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • De ligger vel der hvor du gemmer dem når du henter dem ned fra en hjemmeside.


    Du kan evt. søge efter et fil navn.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Vælger du ikke bare "Åben med uTrorrent" når du henter en torrent?


    For så gemmer du ikke torrents'ne, men kun data



    Du kan jo evt. søge på torrentnavnene på google og hente dem igen ?

  • Jeg plejer at ha mine data, altså det jeg henter og seeder, liggende i en mappe på mit D-drev. Og når jeg skal reinstallere Windows tar jeg en kopi af selve programmet fra C:\Programmer og det der ligger i C:\Documents and Settings\User\Application Data og gemmer. Når windows så er klar, installere jeg programmet igen, og overskriver de nye filer med dem de "gamle".


    Så har jeg stadig alle min indstillinger og torrents... Jeg bruger godt nok Azureus, men mon ikke samme trick kan bruges på uTorrent (eller hvad du nu bruger).

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Men du kan jo ikke seede videre med mindre du har filerne du har hentet. Det ikke kun nok med data'en til torrents :) .. Bare lige for en sikkerhedsskyld :P


    Ej, er det rigtigt ? ... Der er vel ingen der er så dumme at de tror andet ? ... Eller det tror du måske ? :boxed:

  • uTorrent har altså en funktion, så den automatisk gemmer en kopi af torrent-filen. Også selvom man bare vælger at åbne den direkte, uden nødvendigvis at få browseren til at gemme den på harddisken, men som sagt skal man selv slå den til i uTorrent.

  • Men vi kom aldrig frem til hvor de lægger?


    Selvom man ikke har valgt et sted i utoorent gemmer den dem et eller andet sted .

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay


    Men vi kom aldrig frem til hvor de lægger?


    Selvom man ikke har valgt et sted i utoorent gemmer den dem et eller andet sted .


    Hmm...sikker på du har læst reglerne helt igennem? *psst, henviser lidt til snak om warez her*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hmm...sikker på du har læst reglerne helt igennem? *psst, henviser lidt til snak om warez her*


    He'll never learn....

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Men vi kom aldrig frem til hvor de lægger?


    Selvom man ikke har valgt et sted i utoorent gemmer den dem et eller andet sted .


    Hvad er pointen så i, at spørge hvorvidt man vil have uTorrent til at gemme en kopi, hvis den gemmer en alligevel? :crazyeyes:


    Hvorfor henter du ikke bare en torrentfil, åbner den og søger derefter på hele din computer efter navnet. Så finder du da ud af det uanset hvad.

  • Hos mig ligger de i


    C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Local\Temp


    Men det er tilsyneladende kun når man bruger FireFox at de ligger der, for jeg prøvede lige at hente en torrent med IE og filen var ingen steder at finde, men det kan også bare være mig der ikke har kigget ordenligt efter.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W