Back Up program

  • Hej,


    Er der nogen der kan anbefale et godt sikkerhedkopieringsprogram? Jeg kører XP prof (engelsk) på en maskie og XP Home Ed (dansk) på en anden. Programmet skal kunne bruges på begge maskiner - og indlæsning af sikkerhedskopier lavet på en maskine skal kunne gøres fra den anden og omvendt.


    Det handler om sikkerhedskopiering af data på en extern harddisk, som jeg bruger på begge maskiner (dog ikke samtidigt :rolleyes: )


    mvh
    Viggo

  • Windows eget program ! - joh men den XP Home Ed jeg har er en af HP pre-installeret version - uden sikkerhedkopieringsprogram. Jeg har prøvet at henvende mig til HP og de siger noget i retning af: "Go and get lost!" - Det er derfor jeg søger et andet program.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HamSelv
    Windows eget program ! - joh men den XP Home Ed jeg har er en af HP pre-installeret version - uden sikkerhedkopieringsprogram. Jeg har prøvet at henvende mig til HP og de siger noget i retning af: "Go and get lost!" - Det er derfor jeg søger et andet program.


    Så er det jo godt at Google.com er opfundet og at microsoft har SyncToy liggende på deres website ... Da det jo som sagt er gratis.


    Jeg bruger dog selv SyncBack Freeware.