Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 25. marts 2008, 21:21

Hej,

Er der nogen der kan anbefale et godt sikkerhedkopieringsprogram? Jeg kører XP prof (engelsk) på en maskie og XP Home Ed (dansk) på en anden. Programmet skal kunne bruges på begge maskiner - og indlæsning af sikkerhedskopier lavet på en maskine skal kunne gøres fra den anden og omvendt.

Det handler om sikkerhedskopiering af data på en extern harddisk, som jeg bruger på begge maskiner (dog ikke samtidigt :rolleyes: )

mvh
Viggo

2

onsdag, 26. marts 2008, 12:37

Hvad med windows eget program?

3

onsdag, 26. marts 2008, 15:59

Prøv Microsoft's "Sync Toy". Det er dejlig enkel at bruge, og den er gratis.

4

onsdag, 26. marts 2008, 16:19

Windows eget program ! - joh men den XP Home Ed jeg har er en af HP pre-installeret version - uden sikkerhedkopieringsprogram. Jeg har prøvet at henvende mig til HP og de siger noget i retning af: "Go and get lost!" - Det er derfor jeg søger et andet program.

5

onsdag, 26. marts 2008, 16:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af HamSelv
Windows eget program ! - joh men den XP Home Ed jeg har er en af HP pre-installeret version - uden sikkerhedkopieringsprogram. Jeg har prøvet at henvende mig til HP og de siger noget i retning af: "Go and get lost!" - Det er derfor jeg søger et andet program.

Så er det jo godt at Google.com er opfundet og at microsoft har SyncToy liggende på deres website ... Da det jo som sagt er gratis.

Jeg bruger dog selv SyncBack Freeware.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (26.03.2008, 16:28)

6

onsdag, 26. marts 2008, 18:17

Tak for hjælpen

- jeg har lige prøvet SyncToy. Og det ser ud til at fungere

mvh
Viggo

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.