1

tirsdag, 25. marts 2008, 11:59

Tja, jeg går på Niels Brock inde i byen.. Og når jeg skal logge på deres net skal man logge på med en bruger og kode man har fået...

Problemet er bare at firefox ikke altid spørger om den kode, og når den ikke gør får jeg bare en side hvor der står "kan ikke vises" og der er intet at gøre...

Så kiggede jeg i indstillingerne og der var der en mulighed der hed "spørger hver gang"

Det resulterede i at jeg blev spurgt ca 200 gange da jeg ville ind på tweak.dk hver gang om at indtaste min bruger og kode...

Er der ikke en mulighed for at den spørger 1 gang når man starter firefox og så bare virker for den session?

IE gør det på den måde, men den gider sjovt nok heller ikke altid spørge og så sidder jeg låst på det lokale net...

Det er iøvrigt en bærbar med :( vista på...

2

onsdag, 26. marts 2008, 11:39

Ingen der kan hjælpe med dette? Det er virkelig irriterende pga det forhindrer mig i at arbejde på skolen :(

3

onsdag, 26. marts 2008, 12:22

Bookmark evt den side som skal fremkomme når du åbner browseren (login side) og så bare gå ind på den

Da jeg gik på SDU havde jeg nogengange problemet med at Firefox ikke ville hoppe på automatisk, men det virkede altid at gå ind på login-siden.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.