Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 25. marts 2008, 08:31

Hvordan hulen nulstiller man en ordbog på en Nokia E65 ?

Problemet er at den sætter de ord man staver selv, når den ikke kan dem, først..

Så skal jeg fx. skrive "også", skriver den "mirc" først som jeg stavede for den én gang for ca. 2 måneder siden..

Og sådan er det med mange ord..

Har prøvet at nulstille mobilen til "fabriksindstillinger"..
Hjalp ikke..

Har også prøvet at vælge "stav" og så stave ordet "også" for den igen i håb om den ville smidde det først igen..

Så derfor håber jeg i Twaek'ere har en løsning til mig..

2

tirsdag, 25. marts 2008, 08:37

Mig bekendt er der vist ikke nogen reel løsning på det problem, andet end at formatere telefonen helt og lægge alle sine ting ind forfra.

Det er et kendt problem på Nokia's S60 telefoner at der ikke kan redigeres i ordbogen på samme måde som man f.eks. kan på SonyEricsson (og sikkert Nokia's S40 mobiler ligeså).

I tilfælde af at du vil formatere telefonen helt, skal du fra standbyskærmen taste *#7370#. Vær bare opmærksom på at det sletter ALT fra telefonen, så husk backup af dine ting inden da :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

3

tirsdag, 25. marts 2008, 08:44

Ok, det må jeg prøve så..

Kan vel tage en komplet backup af det hele med Nokia PC Suite..

Og så derefter prøve det der..

Det ærgelige er jo så bare at det er noget man er nød til at gøre hver 2-3 måned..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bubbi" (25.03.2008, 08:44)

4

tirsdag, 25. marts 2008, 09:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi
Ok, det må jeg prøve så..

Kan vel tage en komplet backup af det hele med Nokia PC Suite..

Og så derefter prøve det der..

Det ærgelige er jo så bare at det er noget man er nød til at gøre hver 2-3 måned..

Du kan i hvertfald tage backup af din telefonbog via PC Suite, men jeg tror ikke at man kan gemme sine sms'er og importere dem igen bagefter. Derudover skal alle ekstra programmer geninstalleres efterfølgende, så afhængigt af hvor mange programmer du har installeret kan det godt blive noget af en omgang. :(

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.