Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 19. marts 2008, 17:23

Hej.

Jeg sidder og er ved at lave noget så når man holder musen over et lille billede så bliver et stort billede vist ovenfor det lille bilede.

Men her tænker jeg så på istedet for at lave en position for hvert af billeder så kunne man vel tage billedets x og y kordinater og plusse noget til så det store billeder bliver vist ovenover

Det har jeg skam også fået lavet, men nu er problemet bare jeg skal sidde og ændre navnene på hvert af billederne og det er irriterende da det gerne skal være dynamisk.

Sådan ser det ud nu

Koden for det store billedes placering:
For x: daniel_agger_stor.x = daniel_agger_lille.x - 36
For y: daniel_agger_stor.y = daniel_agger_stor.y - 200

Det fungere skam fint nok, men er ikke særligt optimalt da jeg skal ændre billedernes navne hver gang jeg skal have et nyt billede

Det ville være rart hvis jeg bare kunne sætte et billede ind og så kopiere min handling uden at skulle ændre navnene i koden.

Det bliver lavet i mediator 7 pro (Ja I know det er ikke rigtig programmering, men må ikke bruge andet i skolen :P)

På forhånd tak :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

2

onsdag, 19. marts 2008, 17:25

Det er vist mere hjemmesideagtigt det her, end det er Off Topic agtigt ;)

3

onsdag, 19. marts 2008, 17:28

Tjae vidste heller ikke helt da mediator kan bruges til hjemmeside, men det jeg laver nu er ikke hjemmeside men mere programmering :crazyeyes:

Men det må du om :clap:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

4

onsdag, 19. marts 2008, 17:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dumpen
Tjae vidste heller ikke helt da mediator kan bruges til hjemmeside, men det jeg laver nu er ikke hjemmeside men mere programmering :crazyeyes:

Men det må du om :clap:

Det kan det ifølge de oplysninger der kan findes på Google, men hvad, så ryger den da bare i Software, ligemeget hvad, så var den forkert placeret ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.