Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. marts 2008, 12:32

Hejsa.

Hvad gør jeg hvis jeg har lavet et billed i Adobe Illustrator, og gerne vil bruge det som signatur her på tweak?

Tak på forhånd

MVH Lasse

Apple <3

2

tirsdag, 18. marts 2008, 12:42

Gemmer det som JPG eller PNG og så vedhæfter det i et indlæg her ...

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=32469&sid=

... og så smutter ind i dine profil-indstillinger for at rette linket til din signatur.

3

tirsdag, 18. marts 2008, 13:31

Jamen, hvis jeg gemmer den som PNG bliver billedet dårligt

Apple <3

4

tirsdag, 18. marts 2008, 13:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af //Lasse//
Jamen, hvis jeg gemmer den som PNG bliver billedet dårligt

Så gem det i JPG hvis det bliver bedre ? Eller i en bedre opløsning så det ikke bliver dårligt ?

Du har disse muligheder hvis billede skal ligge på tweak som en vedhæftet fil :
Allowed extensions: gif jpg jpeg png bmp zip txt rar

ZIP, TXT og RAR går naturligvis ikke :crazyeyes: - og BMP fylder nok en krig :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (18.03.2008, 13:42)

5

tirsdag, 18. marts 2008, 21:04

Nu har jeg lagt billedet op som signatur, men jeg synstes ikke kvaliteten er god.

Kan jeg ikke få en bedre kvalitet? :dance:

Apple <3

6

tirsdag, 18. marts 2008, 21:34

Prøv at tage et screenshot af hvordan det ser ud inde i illustrator. Er nysgerrig :))

7

tirsdag, 18. marts 2008, 21:53

Det ser ud som om at det der er galt er at billedet er Aliased når du gemmer det. Se om der er en option til at gemme det med AA på, ellers importer det i PS og gem det der.

8

tirsdag, 18. marts 2008, 21:57

Det er meget utydligt ,,

Apple <3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "LeeFusZ" (18.03.2008, 21:57)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.