Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 10. marts 2008, 09:41

Hejsa.

Jeg skal lige først gøre opmærksom på at jeg er HERRE n00b mht. database programmer osv. Så hav det i mente inden der går .php og MySQL i det hele. :crazyeyes:

Hvorom alting er, så sidder jeg og skal bruge WampServer 2.0b idet jeg skal kobles til en database og have udvekslet informationer med min klient PC. Problemet består så i, at WampServer kun går til status gul, således at alle services ikke kører. Det virkede i fredags på kontoret, men da jeg kom hjem i privaten ville WampServer kun gå til status gul. Og jeg sidder nu på et helt andet kontor, hvor det stadig ikke virker.

Jeg har prøvet at fjerne firewall, søge på google, hvilket kun resulterede i en masse forumtråde jeg intet forstod af, og så har jeg sat Skype op, således at den ikke bruger port 80 som standart (Skype er ikke startet op). Hvad kan jeg gøre for at få min WampServer til at gå i status hvid, så jeg kan kontakte databasen?

På forhånd tak

Expendable

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Expendable" (10.03.2008, 09:43)

2

mandag, 10. marts 2008, 13:46

kører du vista ?

3

mandag, 10. marts 2008, 16:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^
kører du vista ?

Nej det er Windows XP Pro 32 bit. Det underlige er bare, at det har virket. :(

4

tirsdag, 11. marts 2008, 15:31

Ingen der evt. har en god idé om hvad det kan være? Jeg har evt. selv tænkt lidt i de baner at det kan være en router/firewall opsætning der er forkert.

5

tirsdag, 11. marts 2008, 16:53

databasen kører ikke på port 80, det er kun selve webserveren.. kan du få fundet en log over databasen ? det er nok den eneste måde vi kan se hvad der er galt på.

6

fredag, 14. marts 2008, 21:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^
databasen kører ikke på port 80, det er kun selve webserveren.. kan du få fundet en log over databasen ? det er nok den eneste måde vi kan se hvad der er galt på.

Har fundet en måde at omgå WampServer på, så nu connecter jeg direkte til databasen, men mange tak for hjælpen. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.