Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 6. marts 2008, 13:33

http://www.blueunplugged.com/p.aspx?p=116282

Jeg kan umuligt finde driver der virker til denne på Vista. Er du bedre til at søge ?

2

torsdag, 6. marts 2008, 13:44

Modelnummer? Der må stå et eller andet på det.

Firmaets hjemmeside er nede, så de er sikkert lukket, men ellers kan du prøve på driverguide.com. De har i hvert fald en masse drivere til deres produkter, men uden et modelnummer kan jeg ik rigtig fortælle dig om den rigtige er der.

3

torsdag, 6. marts 2008, 13:50

der står dog office dsign chat pack

og så off336117

4

torsdag, 6. marts 2008, 13:58

Umiddelbart ligger den ikke derinde, men du kan oprette en bruger hvis du ikke har, og så selv kigge efter.

Til lignende udstyr har de i hvert fald:

CANYON CN-WCAM21 PC-Camera Driver
CN-WCAM1 Driver
CN-WCAM21 Driver
CN-WCAM23 Driver
CN-WCAM313 Driver
CN-WCAMN1 Driver

5

torsdag, 6. marts 2008, 14:07

kan intet se til vista

6

torsdag, 6. marts 2008, 14:11

Den til CN-WCAM313 er også til Vista ifølge oplysningerne på siden.

7

torsdag, 6. marts 2008, 14:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Den til CN-WCAM313 er også til Vista ifølge oplysningerne på siden.

den koster

8

torsdag, 6. marts 2008, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af bublegum
den koster

Jeg kan nemt downloade den uden at betale for noget, så hvor du får det fra ved jeg ikke.

9

mandag, 5. april 2010, 15:11

hvor får jeg driver til dette camara
tak fuzzy

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.