Underligt firewall problem

  • Jeg kører virtuelt Windows på min Mac, i WM Ware Fusion.


    Nu har jeg fået købt Internet sikkerhed til min Windows maskine, Norton 360.
    -der er sket det at jeg ikke længere kan se DR.DK/TV?!?


    Skaden er ikke så stor, for nu har jeg fået installeret Flip4Mac og kan se det på Mac'en i Safari istedet...
    -men er der nogen der har nogen bud på hvad jeg kan pille ved for at kunne se det i Window'sen??
    ..bare hvis jeg får lyst til at se se det når jeg alligevel har Windows åben..

  • Det der Norton fucker seriøst ens PC op. HAVDE det installeret på min stationære, og den gik fuldstændig i ged. Der måtte faktisk en formatering til at redde det.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Ja norton kan være ekstrem.. prøv at disable firewallen.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Azjo
    Ja norton kan være ekstrem.. prøv at disable firewallen.


    Det har jeg prøvet, men den består af 117 ting så det er ikke kun firewall der skal disables før der sker noget...
    -hvis det er så besværgeligt så kan det egentlig være ligemeget, har jo fået DR tv til at køre på Mac'en men alligevel, Norton skulle da kunne gøre det bedre

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Kan DR.DK/TV ikke køre på MAC ? :rolleyes:


    ikke normalt - der skal installeres noget der hedder Flip4Mac og når det er inde kan man se DR TV, bare ikke i fuldskærm, kun i det lille vindue fra deres hjemmeside...


    Så det er sådan lidt en halv løsning - ville helst have det til at køre på Windowsen igen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1


    ikke normalt - der skal installeres noget der hedder Flip4Mac og når det er inde kan man se DR TV, bare ikke i fuldskærm, kun i det lille vindue fra deres hjemmeside...


    Så det er sådan lidt en halv løsning - ville helst have det til at køre på Windowsen igen


    Hm, det var sgu da noget underligt noget. Hvis det var mig der havde en MAC og stod over for den slags forskelsbehandling, så ville jeg sgu skrive til DR og kræve et betydeligt nedslag i "medielicensen" :))