Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. februar 2008, 19:39

Hvilke codecs bruger i?

Jeg har altid brug ACE Mega Codec Pack, men siden supporten er stoppet - og da denne codecpakke ikke indeholder codec til afspilning af HD-materiale - leder jeg efter noget nyt!

- hvad vil i anbefale?

:rules:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

3

lørdag, 16. februar 2008, 20:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
http://www.cccp-project.net/

Kan den afspille HD-content? :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

4

lørdag, 16. februar 2008, 20:38

Jeg har aldrig haft problemer med at afspille det.

5

lørdag, 16. februar 2008, 23:12

K-lite codec pack er den jeg plejer at bruge... Den bliver stadig opdateret....

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
iPhone 5, iPad 4.

6

søndag, 17. februar 2008, 00:32

VLC-player :P Den æder alt.

Og ellers helt klart CCCP.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (17.02.2008, 00:32)

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

7

søndag, 17. februar 2008, 00:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
VLC-player :P Den æder alt.

Og ellers helt klart CCCP.

har haft nogle mkv filer VLC ik har kunne afspille, men efter jeg har fået CCCP så rettede den os det :D

8

søndag, 17. februar 2008, 13:41

Citeret

http://www.cccp-project.net/

yep ALL THE WAy!!!

det kan afspille alt hva jeg er kommet ud for, HD, Anime wierd fomater :P alle de mærkelige ting der nu findes tror jeg at jeg har haft fingrene i..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

9

søndag, 17. februar 2008, 13:54

Jeg har godt nok aldrig oplevet problemer med VLC og .mkv filer. Faktisk er det hidtil det eneste program som jeg har fundet der understøtter alle funktionerne. (Undertekster, lydspor mm.)

10

søndag, 17. februar 2008, 16:11

http://www.codecsnow.dk/ Her finder du en masse forskellige codec .. Men K-Lite er hverfald god og spiser næsten alt ..

E6600@2.4GHz
MSI P965Neo2
250 Gb Samsung
Inno3D 8800GT 512MB DDR3
4Gb G.Skill @ 800 MHz
Samsung SyncMaster 226BW

11

søndag, 17. februar 2008, 16:31

Citeret

Jeg har godt nok aldrig oplevet problemer med VLC og .mkv filer. Faktisk er det hidtil det eneste program som jeg har fundet der understøtter alle funktionerne. (Undertekster, lydspor mm.)

vlc kunne ikke køre nogle bestemer serier jeg så..
men så fandt jeg ud af der hvor jeg fik mine anime fra var der nogle der lavede denne cccp pack.. og lige siden da har jeg brugt den, og jeg kan nu også meget bedre lidt MPC :)

men smag og behag

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

12

søndag, 17. februar 2008, 16:33

Jeg bruger også MPC når jeg kan slippe afsted med det, men til blandt andet .mkv benytter jeg VLC fordi MPC ikke har support for alle funktionerne i Matroska Video.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.