Internet sikkerhed's programmer...

  • Hej.


    Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om henholdsvis.


    Kaspersky® Internet Security 7.0
    AVG Internet Security


    Jeg har Kaspersky® Internet Security 7.0 og den er effektiv MEN, den blokere og spørger om ALT for meget, den er svær at finde rundt i når man skal konfigurere den.
    Så er det jeg er nysgerig om i har erfaring for de to programmer her ? eller måske i vil anbefale et andet og hvorfor ?


    Hilsen
    Henrik :cheers:

    Hvem har et håndsving ???
    Intel P4 3.0, med silent cooler.
    Msi 875P Neo-Fisr
    2.75 Gb - DDR ram
    Leadtek Winfast Geforce 7600GT-GS 512 mb
    850 + 1000 GB Samsung HD
    Syncmaster 940BF 19"

  • Jeg bruger AVG og er meget tilfreds med det.


    Har aldrig haft nogen problemer med det.


    Det er simpelt og effektivt.

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Comodo Firewall er osse testet til at være god, MEN det er jo kun en firewall, nu er jeg jo intrasseret i et program der kan det hele og har ikke noget imod at det er et betalings program... :9xo

    Hvem har et håndsving ???
    Intel P4 3.0, med silent cooler.
    Msi 875P Neo-Fisr
    2.75 Gb - DDR ram
    Leadtek Winfast Geforce 7600GT-GS 512 mb
    850 + 1000 GB Samsung HD
    Syncmaster 940BF 19"

  • Vil klart mene at Kaspersky ligger i toppen af internetsikkerheds-pakker og det jeg planlægger at bruge til min kommende Vista maskine.


    Pt. bruger jeg AVG + Comodo comboen som fungerer fint for mig, så kombineret med et par online-scannere fra forskellige udbydere engang imellem.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Efter min overbevisning, så er Kaspersky det ultimative. AVG er heller ikke dårligt, men som med alle freewareprogrammerne, så er det jo begrænset hvad det kan præstere i forhold til et købeprogram som Kaspersky.


    Et alternativ kunne være Bullguard, som også har firewall, antivirus, spamfilter etc. Det var jeg yderst tilfreds med da jeg havde det - og man får vist desuden 30-60 dages prøveperiode (ret mig hvis jeg tager fejl). I Bullguard-pakken er der bl.a. den roste Outpost Pro firewall.

  • jeg bruger selv ESET NOD32 det er virkeligt en effektiv antivirus og den tager ikke ret mange resourcer, som firewall har jeg sunbelt personal firewall som jeg også er yders tilfreds med, og så er den ikke ret dyr, og det tager heller ikke ret mange resourcer.... http://www.eset.com/http://www.sunbelt-software.co…unbelt-Personal-Firewall/ ... http://anti-virus-software-rev…om/eset-nod32-review.html

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Jeg vil også anbefale dig Kasparsky. Det har altid været helt i toppen i samtlige undersøgelser jeg har set omkring emnet.


    I øvrigt er jeg enig i at NOD32 er det ultimative, men det er ikke gratis så spørgsmålet er om det kan betale sig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg vil også anbefale dig Kasparsky. Det har altid været helt i toppen i samtlige undersøgelser jeg har set omkring emnet.


    I øvrigt er jeg enig i at NOD32 er det ultimative, men det er ikke gratis så spørgsmålet er om det kan betale sig.


    kaspersky er da hellere ikke gratis...

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z