træt af blinkene skriv i messenger

  • Har I også irriterende venner på messenger som burde alle mulige blinkene skrift og ikoner osv.? Dem har jeg ihvertfald et par stykker af og jeg synes det er meget irriterende at skrive med dem. Er der en instilling i messenger så man undgår det? Lige som man kan forhindre at vink bliver afspillet i sit vindue.


    Edit: Er der nogen som ved hvad hvad den blinkene skrift hedder, så jeg kan lede i hjælpen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Har I også irriterende venner på messenger som burde alle mulige blinkene skrift og ikoner osv.? Dem har jeg ihvertfald et par stykker af og jeg synes det er meget irriterende at skrive med dem. Er der en instilling i messenger så man undgår det? Lige som man kan forhindre at vink bliver afspillet i sit vindue.


    Prøv at kigge lidt her:


    Funktioner > Indstillinger > Meddelelser


    Der kan du slå diverse blink og lyd fra :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Har I også irriterende venner på messenger som burde alle mulige blinkene skrift og ikoner osv.? Dem har jeg ihvertfald et par stykker af og jeg synes det er meget irriterende at skrive med dem. Er der en instilling i messenger så man undgår det? Lige som man kan forhindre at vink bliver afspillet i sit vindue.


    Edit: Er der nogen som ved hvad hvad den blinkene skrift hedder, så jeg kan lede i hjælpen?


    Så kan de lære det..