Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 3. februar 2008, 23:13

Hejsa.

Når jeg bruger µTorrent, som skulle være alle tiders "lightweight" torrent-klient, laver min computer en ram fejl.

µTorrent tager flere og flere ram, hvilket jeg i det daglige brug er lidt ligeglad med, da jeg personligt ikke kan mærke om et program tager 1mb ram eller 250mb, men min computer crasher ligepludselig.

Nogen der har en løsning på dette? Efter jeg skiftede mine xms2 ram ud med Kingston Value, har jeg dette problem... har ikke oplevet at min computer har lovet BSOD uden det har kørt.

Ved dette er et kendt problem efter jeg har Googlet det en del, men kan ikke umiddelbart finde en løsning. Nogen af jer der har oplevet lign. og evt. fundet en løsning? Og nej, en løsning er ikke Azureus eller lign.

Kører med Vista hvis det skulle være til nogen info. Resten står i min signatur.

2

søndag, 3. februar 2008, 23:15

Test dine ram med memtest86

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

3

søndag, 3. februar 2008, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu
Test dine ram med memtest86

I'll do that. :)

Vidste ikke den var kommet som iso til cd'er... :)

Update:

Ingen fejl.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (04.02.2008, 00:46)

4

mandag, 4. februar 2008, 04:19

Vil lige understrege at du slet ikke kommer hele registeret igennem ved blot at lade den køre en "omgang", lad den stå natten over eller lignende, så bliver rammene varme og stressede og så kaster det et bedre resultat af sig.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

5

mandag, 4. februar 2008, 11:45

Jeg bruger selv µTorrent uden problemer, men jeg kører så XP. Kan det være der fejlen ligger....Altså i Vista?

6

mandag, 4. februar 2008, 14:38

Prøvet med en ældre version ? jeg køre med 1.6, og den fejler ikke noget.

7

mandag, 4. februar 2008, 16:04

jeg havde problem med µTorrent 1.6.1 når jeg downloadede i Vista at så blev den ik 100% færdig selv om den skrev det.

prøv evt. µTorrent 1.8 Alpha 8205, bruger den selv og har en m8 med Vista som os bruger den, og der har han ingen problemer...

Link: http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=31998

8

mandag, 4. februar 2008, 16:54

Har kun prøvet med 1.7.6 og 1.7.7

Prøver med 1.6 og 1.8 :)

ayu: Må jeg prøve i nat...

9

tirsdag, 5. februar 2008, 04:52

1.7.7 her i Vista Home Premium (bærbar) og x64 Ultimate på den stationære uden problemer overhovedet :)

Jeg har tilgengæld problemer med Azureus som (sammen med Java) gnaver alt livet ud af min stationære :boxed:

HEJ! :D

10

tirsdag, 5. februar 2008, 06:32

Kører uTorrent i Vista 32-bit uden problemer.

HEJ VEN

Seneste tests og artikler

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.