Windows Vista Brugere

  • hej..




    jeg har et problem med min kærestes bærbar.


    Jeg har oprettet nogle bruger og den ene bruger er Standartbruger(dvs ikke Admin).
    og når jeg f.eks går på onemorelevel.com eller andre flash sider, selv Windows hjemmeside. så laver dne fejl på siden og kommer med den gule bjælke og skriver noget lign.
    Der kan installere Adobe Flash player.. eller den kommer med bjælken og jeg siger den skal installere activeX.
    MEN nu kommer den så med denne besked:
    Dine sikkerhedsindstillinger tillader ikke websteder at bruge ActiveX-Objekter, der er installeret på din computer. Denne webside vises muligvis ikke korrekt. Klik her for indstillinger.


    jeg har prøvet alt på den kørende bruger..


    i min admin bruger kan jeg ALT :D og det er installeret.. jeg ved ikke hvor jeg slår dette fra.. jeg har endda åbnet IE som admin, og gået i settings nærmest sat alt til tillad :) men stadig samme fejl..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af //Lasse//
    Jeg hved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt.


    Du kan prøve at downloade Adobe Flash Player manuelt her


    har jeg prøvet.. jeg har prøvet ALT med hensyn til hentning af FLASH til IE..det hele virker i FF.. jeg bruger kun ff på min egen bruger men altså det skal da virke i IE under alle omstændigheder.



    selv når jeg sætter den op til at jeg "stoler" på den side så kan jeg ikke få det til at virke..


  • Mærkeligt, mit virker fint :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af //Lasse//


    Mærkeligt, mit virker fint :9xo



    ok.. fandt ud af det.. det er nice nok de ikke selv kan installere alt det...


    men jeg skulle selv ind og hente det i min admin profil og installere det nu. så nu virker det :D