Anbefaling af programmet Launchy!

  • Hej alle tweakere...


    Har fundet et program som hedder Launchy og må sige at side njeg begyndte at bruge det har jeg ikke kunne vænne mig af med det igen...


    Det er en slags commandline som indekser din startmenu så kan du bare bruge den til at åbne programmer... det er virkelig hurtigt når man lærer det... den lærer også hvad du bruger mest så hos mig behøver jeg bare skrive et F og så klikke enter så åbner den firefox :D...


    Objectdock og de andre OSX-agtig docks jeg brugte før er lagt på hylden til fordel for dette program i mine øjne så er det simpelthen et must, og derfor ville jeg gerne lige anbefale det her på Tweak så kan i jo selv prøve det og se hvad i synes om det :D:D:D


    LAUNCHY HOMEPAGE


    Hilsen
    Jens


    EDIT: hvis folk prøver det er de meget velkomne til at smide deres mening om programmet samme gælder for folk der allerede kender/bruger det :)

  • sys det er nedern at man feks ikk kan gå ind i wc3 via Launchy... man kan kun gå ind i uninstall:/ kunne os være nice hvis man feks kunne gå ind i denne pc og sådan noget..
    men ud over det er det et fint prog. man skal bare lige vænne (staveplade) sig til at bruge det.

  • Hvordan starter jeg det igen. Når jeg har lukket det kan jeg ikke åbne det igen. Men hvis jeg prøver at afinstallere det siger den at den kører hvad gør jeg?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Hvordan starter jeg det igen. Når jeg har lukket det kan jeg ikke åbne det igen. Men hvis jeg prøver at afinstallere det siger den at den kører hvad gør jeg?


    ALT + space eller så noget.


    Er version 2.0 blevet opdateret ? Jeg prøvede nemlig programmet lige da 2.0 blev released, og det havde en virkelig led memory leak, så hvis jeg bare lod computeren tændt ville launchy til sidst ha konsumeret så meget RAM at det sløvede hele computeren.

  • Hmm jeg køre med launchy 2.x (tror det er 2.0) og der er ikke nogen memory leak...


    Du skal trykke alt + space så hvis det ikke virker ved jeg ikke lige hvad der går galt...


    selvfølgelig kan den gå ind i wc3 du skal bare skrive hvad den hedder i din startmenu eller du skal "vænne" Launchy til at det skal hedde wc3 og ikke warcraft 3 eller lign. det gør du ved bare at gå længere ned af listen af programmer når du søger så vil den næste gang have lært at det er den du fortrækker og ikke uninstallen...


    ang. det med denne pc så skal du bare lave en genvej til denne pc i startmenuen... hvis du ikke vil have den i startmenuen kan du ligge den et andet sted og så bare specificere at den også skal indeksere den folder :D...


    Launchy kan altså sagtens det du brokker dig over.. man skal bare sætte sig ind i hvordan :P