Windows xp - num lock til før log on?

  • Det hjælp jeg har fået før dette indlæg virkede ikke. Jeg fik af vide at jeg skulle slå mit tastatur til at slå num lock til ved hdd bootup i bios. Det gjorde det også, men når windows log on vinduet er der slår min computer det bare fra og så skal jeg jo til at slå num lock til igen for at bruge num pad. Hjælp mig please med mit problem. Jeg har ikke Windows XP Professional, men derimod Home versionen. Hjælp please.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lga1993
    Det hjælp jeg har fået før dette indlæg virkede ikke. Jeg fik af vide at jeg skulle slå mit tastatur til at slå num lock til ved hdd bootup i bios. Det gjorde det også, men når windows log on vinduet er der slår min computer det bare fra og så skal jeg jo til at slå num lock til igen for at bruge num pad. Hjælp mig please med mit problem. Jeg har ikke Windows XP Professional, men derimod Home versionen. Hjælp please.


    Velkommen til Tweak. :)


    Jeg vil lige bede dig om at mindske din signatur's højde, så den fylder max 150 pixels.

  • Øh. Hvor ligger Regedt32.exe og jeg har windows xp home så ved ikke lige om den vil?
    Skal nok mindske signatur.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Der er flere måder at løse problemet på...


    1 bruger uden password, så burden den bare logge automatisk ind..


    Ellers har jeg også selv rodet med det, ved godt det her lyder dumt, men hver gang jeg har startet computeren op ved logon, har jeg slået numpad til, og efter noget tid var den automatisk slået til.. Aner ikke hvordan, men har virket de 3 gange jeg har reinstalleret med flere brugere.


    MoBo: Asus P5N32-E SLI nForce 680i CPU: Intel C2Q Q6600 2,4 GHz RAM: Crucial Ballistix DDR2 PC-8500 2x1GB GFX: Asus nVidia Geforce 8800GTS 512mb (G92 chip) HDD: Samsung Spinpoint 7200rpm 320GB DVD Burner: Lite-On CD Burner: Plexwriter Premium PSU: Hiper HPU-4K-580 Cooling: 4x80mm Sunbeam Green LED Fans / 1x120mm Sunbeam Green LED Fan Mouse: Razer Copperhead Chaos Green 2000 DPI Sound: Sennheiser HD570