Kan ikke afinstallere spil :-(

  • Hej derude...


    Så fandt jeg lige tilbage til denne dejlige side, må nok indrømme at det ikke har været her intreressen (eller tiden) har været det sidste lange stykke tid.
    Men en tur til Iraq og en tur til Afghanistan her fra februar, så har jeg i hvert fald også andre ting at se til.


    Tiltrods for det, så hÅber jeg at i kan hjælpe mig...??



    Jeg mener at der engang fandtes et program som kunne fjerne programmer, såfremt man ikke selv kunne få lov at afinstallere dem.
    Nogen der kender til det?


    Evt. kender en metode til at få afinstalleret programmer, udover "afinstaller"?


    Mit problem er at Logitech SetPoint melder en fejl under installation, men herefter siger "udført".
    Det giver så følgende udslag, nemlig at hver gang jeg forsøger at afinstallere et program, så begynder SetPoint installationen forfra :(



    HJÆLP HJÆLP!!!

  • Ja... Hvis jeg havde den mulighed, så havde jeg i hvert fald gjort det...


    Men når man har haft lånt et spil engang, og ikke var totalt hjerneblæst og kopiere det, så må man jo lide hvis man glemmer at afinstallere :-(


    Nå, men nu fandt jeg selv en løsning :)


    Fandt selve spil-mappen, sørgede for at mappen fyldte ca. så meget som spillet stod til i "tilføj/fjern"programmer.
    Fjerne mappen/mapperne (alt efter antallet af programmer), herefter kørte jeg et dejligt bekendt program som jeg ikke har haft fat i de sidste par år, nemig "NBG Clean Registry".


    Så nu er det vidst minimalt hvad der er tilbage af rester fra spillet, i hvert fald de vigtige steder som reg-databasen :)


    Er der nogen der ved om der ligger mere nogen steder nu?