3dmark06??

  • Hej.



    Jeg står og skal købe en ny laptop. Den skal helst ikke være alt for dyr men må dog stadig kunne spille de nye spil uden at hakke. I øjeblikket kigger jeg lidt på en zepto, hvor der står nogle testresultater af en 3dmark06 test, jeg er ikke umiddelbart så meget inde i disse test og har intet grundlag for at vide hvad f.eks en score på 3800 vil sige.


    Nogen der kan forklare mig det?


    Link: http://www.zeptoeksperten.dk/D…ebookid=EL0jnexFJu4PlNO6I


    Mvh.


    Thomas

  • Når du siger at en almindelig ny computer scorer 10000, mener du så ikke en stationær? og har du eventuelt et link til en specifikation til en sådan computer så jeg har noget at sammenligne med. Det er for mig lidt mere håndgribeligt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af julli.kc
    Når du siger at en almindelig ny computer scorer 10000, mener du så ikke en stationær? og har du eventuelt et link til en specifikation til en sådan computer så jeg har noget at sammenligne med. Det er for mig lidt mere håndgribeligt :D


    Min computer (Se signatur) uden nogen OC på grafikkort score lige tæt på 10000points i 3DMark06.

  • Jeg trækker crysis på medium/high settings i 1440x900 på min laptop... Og den score ca. 4200 i 3dmark06... Så det med at den ikke kan trække nyere spil passer ikke... Jeg trækker også Half-life 2 i 1440x900 med MAX eyecandy, med høj stabil fps... Ved godt det er et halv gammelt spil, men er stadig rimelig imponeret over grafikken kører så glidende på min laptop i det spil...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Det er stadig en bærbar. I kan jo ikke samligne en bærbar og en stationær. Men ydelsen er fin, jeg har selv lige samlet en bærbar med 8600 gt 512mb kort og den scoorer 6xxx i 3dmark 05. Så den score passer meget fin på den bærbar. Og jeg tror sagtens du kan bruge den til en del spil, men det bliver jo aldrig ligeså godt som en stationær pc, med et stort grafikkort.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"