XP service pack 1 Download

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    *Host host*


    Jeps, men den del ville jeg overlade til jer andre...


    Dog kan jeg godt se en fordel i at hente SP1 ned på sin computer frem for at downloade den hver gang man skal bruge den. (Der er jo nogen der ikke bruger GHOST og derfor skal hente SP1 osv ned fx. hver anden mdr. Det er jo trist hvis man har en 256/128 linie. *G* :))


    PS... Hvad med SP2 ?.... Ikke snart på tide? Har læst noget om den, men ingen dato.... :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeps, men den del ville jeg overlade til jer andre...


    Dog kan jeg godt se en fordel i at hente SP1 ned på sin computer frem for at downloade den hver gang man skal bruge den. (Der er jo nogen der ikke bruger GHOST og derfor skal hente SP1 osv ned fx. hver anden mdr. Det er jo trist hvis man har en 256/128 linie. *G* :))


    PS... Hvad med SP2 ?.... Ikke snart på tide? Har læst noget om den, men ingen dato.... :rolleyes:


    Den kommer næste år :) men der er jo kommet en pakke med de fejlretninger der er kommet efter SP1a

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Jeps, men den del ville jeg overlade til jer andre...





    Hmmmm - ny stil eller hva'........... ;););) - men klart det er lækkert at have den på sin egen PC.... 8)


  • He He.... Næ, ville bare ikke være så hård og gå ud fra at der var noget skummelt ved det. Jeg har selv hentet min SP1 fra en anden server end MS´s, men det var fordi MS´s server var for sløv..... Hvorfor hente noget fra USA, når det kan hentes fra en server der står 200 meter fra mig ?... :))