MS Word dokument smadret?

  • Hej. Jeg sidder lige her med en vens bærbar. Vi skulle have spillet live rollespil nu, men dokumentet det hele ligger i kan vi ikke åbne. Nå vi åbner den i word skriver den bare "Word kunne ikke læse dokumentet. Det er muligvis ødelagt.". Vi har prøvet at åbne med alle tekstlæsere der ligger på (wordpad, notesblok) men de kan heller ikke. Så har vi prøvet Advanced Word Repair som heller ikke kunne.
    Mangler virkelig hjælp her..


    //SpiXe


    P.S. Filen fylder 33 kb og tager 36kb diskplads så den findes på en eller anden måde...

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Lyder som om dokumentet er lavet i Office 2007, og derfor i det nye filformat fjolserne fra MS har valgt at benytte.


    Det skal nok passe, men hvad gør det?

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Alternativt skrotte MS Office og brug en af de gratis pakker - Jeg bruger NeoOffice, som pudsigt nok kan åbne det nye format.


    Kunne du ikke henvise mig til en office-pakke der hånterer alle referencer fra MS office, samt hvor track changes fungerer som det skal (er meget afhængigt af det sidste, da vi ofte er flere der skriver på samme dokument).


    En office der fungerer ordentligt sammen med MS Office er en af de få ting jeg mangler for at lave et fuld skift til linux. Var min computer kraftig nok kunne det klares med wmvare på arbejdet, men som den er nu er det desværre ikke en mulig løsning i øjeblikket.


    /ask