Ekstern skrivebrod program

  • hey


    kan ikke lige huske hvad det hedder..
    men søger et program der kan gør det at jeg fx styre min server min min gamer PC og jeg fx kan åbne den oppe i skolen så det skal kunne åbnes i IE og hvis det er muligt ikke flash men hvis det er så gør det ikke noget..


    gratis elelr ej er lige meget da jeg skal bruge det.. men håber ikke det koster flere 1000 kr..


    hvad hedder det program jeg søger ? :)


    havde engang VLC men det kunne jeg ikke åbne filer med altså åbne en sang jeg så kan høre..

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • [quote]Oprindeligt indlæg af Eth0
    hey


    kan ikke lige huske hvad det hedder..
    men søger et program der kan gør det at jeg fx styre min server min min gamer PC og jeg fx kan åbne den oppe i skolen så det skal kunne åbnes i IE og hvis det er muligt ikke flash men hvis det er så gør det ikke noget..


    gratis elelr ej er lige meget da jeg skal bruge det.. men håber ikke det koster flere 1000 kr..


    hvad hedder det program jeg søger ? :)


    havde engang VLC men det kunne jeg ikke åbne filer med altså åbne en sang jeg så kan høre..[/quote



    det kan du nu godt hvis du bare ændre setup :)


    men vpn kunne være en mulighed. http://www.it.iha.dk/htmldoc_d…aerk_services/vpn/vpn.php



  • kan ikke få det til at funke :)


    men det var ikke VLC jeg mente :D det er jo det media program kan ikke huske hvad det hedder nogen der kan?

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • VNC?


    Bruger selv UltraVNC til at forbinde til min hjemme pc fra min laptop ude fra skolen, den virker også fint via browser ved simpelt at bruge "http://ip:5800"

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m