Generalt spørgsmål om grafikfejl?

  • når jeg sidder og spiller "18 Wheels of Steel American Long Haul" på computer i mit signature for jeg grafik fejl i spillet, det gjorde jeg ik da jeg havde mit Asus M2N-MX SE bundkort i maskinen!


    nogen der ved hvad det kan skyldes når jeg spillede på samme gfx nemlig et XFX GeForce 7600GT XXX Edition?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af secz
    Kan det ikke være enten en fejl i driveren, eller spillets installation? har du prøvet nyeste driver, og at geninstallere spillet?


    jeg bruger driver 169.21 den nyeste til XP fra nvidia's side hentede den for 2-3dage siden...


    synes bare det er mærkeligt hvorfor jeg ik får grafik fejl med mit andet bundkort :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af secz
    ja med mindre der er en fejl i installationen af spillet. ellers er der ikke andet for end at kaste computeren ud af vinduet.


    det sjove er det er kun nogen spil med det her bundkort jeg bruger nu der kommer fejl på, gør der aldrig i counter-strike, men det sjove er jo når jeg skifter bundkort så er der ingenting :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Flyttet


    Som bruger med over 2K indlæg bag dig, burde du efterhånden vide, at Off Topic IKKE er stedet at placere en tråd som denne ;)


    sorry burger, men var lidt usikker om det skulle være software el. hardware da det er en lille blanding af begge dele, ellers, næste gang p.m'er jeg dig istedet for så kan sige hvor jeg ska smide den hen :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    sorry burger, men var lidt usikker om det skulle være software el. hardware da det er en lille blanding af begge dele, ellers, næste gang p.m'er jeg dig istedet for så kan sige hvor jeg ska smide den hen :$


    Så fordi du er i tvivl, er det mest oplagt, at du bare placerer den i Off Topic? Du kunne jo rent faktisk også PRØVE dig frem, og hvis vi så ikke er enige så flytter vi den jo nok alligevel, men så har du i det mindste ikke gjort alt hvad du kunne for at gøre dig negativt bemærket.


    Jeg mener bare, at du burde efterhånden have nok erfaring til at gennemskue, at Off Topic er en afsindig dårlig idé, når enhver kan gennemskue, at det handler om enten hardware eller software. Så hvis du bruger lidt sund fornuft og diverse oversigter her på Tweak.dk der beskriver hvad de enkelte afdelinger er til, så behøver du ikke sende nogen PM.