Windows vista aktivering

  • Kan du virkelig passe at man med vista ikke kan aktivere mere en pc på samme licens??.
    Jeg fik nemlig en vista home basic med til min bærbar da jeg købte den. Licensen sider på bunden af den og den har været installeret og aktiveret ikke registret.
    Jeg kan nemlig bruge samme licens på flere computere med min xp home :D
    Kan man ikke det på en vista pakke. Vil være lidt træls vis jeg skulle og og købe en pakke bare for at kunne bruge vista på min pc.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Kan du virkelig passe at man med vista ikke kan aktivere mere en pc på samme licens??.
    Jeg fik nemlig en vista home basic med til min bærbar da jeg købte den. Licensen sider på bunden af den og den har været installeret og aktiveret ikke registret.
    Jeg kan nemlig bruge samme licens på flere computere med min xp home :D
    Kan man ikke det på en vista pakke. Vil være lidt træls vis jeg skulle og og købe en pakke bare for at kunne bruge vista på min pc.


    Ikke lovligt er jeg sikker på. Men tys tys på så mange du har lyst til. Men du har ikke hørt det fra mig. :roller:

  • Det er meget muligt det bare er mig der er ved at være lidt træt (allerede) men jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, hvad er du gerne vil?


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Vista låser sig til bundkotet når det er en OEM version..


    Damm tror det er der problemet ligger så :(
    Der er mærkelig jeg så kan med min xp home den skulle så vit jeg ved også være oem..
    Aner ikke en pind om det er lovligt eller ej. Jeg vil bare have det til og køre :D :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Damm tror det er der problemet ligger så :(
    Der er mærkelig jeg så kan med min xp home den skulle så vit jeg ved også være oem..
    Aner ikke en pind om det er lovligt eller ej. Jeg vil bare have det til og køre :D :$


    De bliver jo bedre og bedre til det snavs.
    Bill G. skal jo også tjene lidt :P

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    De bliver jo bedre og bedre til det snavs.
    Bill G. skal jo også tjene lidt :P


    Tjener han ikke nok i forvejen :razz:
    Så må jeg frem med tegne drengen hvis jeg skal håbe pc'en til og køre øvøv :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Det er sq da bare at ringe til MS support, og sige dy har skiftet bundkort? Længere er den ikke..


    Har jeg gjort 1700 gange, uden problemer! ;)


    Det kunne godt være jeg skulle gøre det :D
    Man kan jo ikke andet få et nej...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det kunne godt være jeg skulle gøre det :D
    Man kan jo ikke andet få et nej...


    De skal bare holde brødfissen på et sobert niveau..! De kan på ingen måde bestemme om dit HW må brænde af ;)


    Men de stiller ikke engang spørgsmål :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Takker det vil jeg så prøve engang imorgen...


    Hvad er det den helt nøjagtigt gør? Kan du ikke aktiverer på en anden computer end den programmet er fulgt med til?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman


    Hvad er det den helt nøjagtigt gør? Kan du ikke aktiverer på en anden computer end den programmet er fulgt med til?


    Den siger bare at denne vista lincens allerede er installeret på en eller flere pc'er :crazyeyes:
    Jeg har haft den til og køre på min bærbar som vista pakken fulgte med til. Nu har jeg installeret den på min anden pc og jeg prøver nu på at aktivere den..
    Men har muligvis fundet en anden måde jeg kan gøre det på :$