Nforce OC software

  • Hallo! Er der nogle der har prøvet det nye Nforce OC software? Jeg syntes det er alt for nice! Endelig kan man overclocke fra windows:D. Ville det egentlig være muligt at lave software der kunne ændre multiplier og volt? Det kunne være alt for fråder!




    Nvidia ForceWare

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Hallo! Er der nogle der har prøvet det nye Nforce OC software? Jeg syntes det er alt for nice! Endelig kan man overclocke fra windows:D. Ville det egentlig være muligt at lave software der kunne ændre multiplier og volt? Det kunne være alt for fråder!


    Nvidia ForceWare


    Har lige hentet det - og - det er da meget "sødt" - meen ikke meget nyt i forhold til at gøre tingene i bios. Der ska' du jo ind alligevel, hvis du ska' indstille multiplier og volt og andre relevante ting :rolleyes:

  • Det er rigtigt nok men det gørd det lidt nemmere, nu behøves man ik boote så ofte for at ændre mulitplier, volt osv...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • det er heller ik meningen at du skulle kunne ændre multiplier og Vcore, kun FSB.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • hvad er standart mhz for et gfx4ti4400, min grafik er blevet wierd når jeg gamer, det er som om AT DER ER VANDRETTE GRAFIKFEJL.. kom til at ændre den og kan ikke defaulte damnnn

  • Quote

    Originally posted by newbie
    hvad er standart mhz for et gfx4ti4400, min grafik er blevet wierd når jeg gamer, det er som om AT DER ER VANDRETTE GRAFIKFEJL.. kom til at ændre den og kan ikke defaulte damnnn


    øøøøh........ tror du misforstå - nforce programmet omtalt i denne tråd er til bundkort med nforce chipset ;)

  • Quote

    Originally posted by SadButTrue
    Jeg kan ikke downloade fra linket ??
    jeg bruger stardownloader
    nogen der kan hjælpe


    Hva er din mail - så kan jeg da lige sende den til dig (5 mb) :D

  • Så vidt jeg kan huske så er det et link til en hjemmeside jeg har givet... Og ik direkte til en fil...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB