Bedste program til at snakke i i en mic uden om en firewall??

  • Hvad er det bedste program til at snakke i i en mic uden om en firewall?? så man altså kan snakke sammen flere på en gang. Og hvis man selv har firewall på altså hardware og den anden også har, hvilket program skal man så bruge??

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Kan vel være den første til at nævne Skype ;)


    Ikke noget specielt - men utroligt let at sætte op - og go lyd


    Det første der faldt der faldt mig ind var også Skype, og er helt enig i hvad du siger. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hvem er det der har lavet det?


    En siger det er delvist danskere?


    De må fandme komme til at tjene penge på det, tror jeg da

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Ventrilo Eller Skype



    Ventrilo er godt hvis der er mange som skal snakke sammen på engang eller deles op i nogle grupper ellers så har vi Skype som man bare snakker med en og er meget let at få op at køre

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Hvem er det der har lavet det?


    En siger det er delvist danskere?


    De må fandme komme til at tjene penge på det, tror jeg da


    Det er bla. manden bag Kazaa der har lavet det vidst nok med en svensk kollega ;)


    Indtil videre ville de ikke tjene penge på det, men når det bliver udviklet til at kunne ringe op til mobil og fastnet-telefoner kommer der nok lidt penge ind i snakken ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Det er bla. manden bag Kazaa der har lavet det vidst nok med en svensk kollega ;)


    Indtil videre ville de ikke tjene penge på det, men når det bliver udviklet til at kunne ringe op til mobil og fastnet-telefoner kommer der nok lidt penge ind i snakken ;)


    Ja, det bliver sgu ikke gratis. *s* :))

  • jae.. det må der næsten gøre..


    For mig at se, er det da ret stort.. Og hvis man ser hvor mange der er logget på lige nu, så vil jeg da mene det er ret mange i forhold til det kun er Beta..


    Men jeg ved sgu heller ikk hvordan de vil tjene pengene.. men på den anden side, er dem der har lavet google jo blevet pisse rige.. jeg ved sgu ikk hvad de har tjent penge på

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    jae.. det må der næsten gøre..


    For mig at se, er det da ret stort.. Og hvis man ser hvor mange der er logget på lige nu, så vil jeg da mene det er ret mange i forhold til det kun er Beta..


    Men jeg ved sgu heller ikk hvordan de vil tjene pengene.. men på den anden side, er dem der har lavet google jo blevet pisse rige.. jeg ved sgu ikk hvad de har tjent penge på


    Bannerreklamer & Gebyrer..... Det samme som QXL osv....

  • Bruger ventrilo.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • ja skype er en god ting medmindre man vil tale flere sammen...der tror jeg til gengæld messenger er bedre...der kan man i hvert fald og tale via "stemmesamtaler" som de kalder det... 8)


    er bare ikke helt sikker på man kan være flere... ;)