Blokere mails i Outlook XP

  • Har godt ikke prøvet, men det ser ud til at man kan.


    Vælg Tools, Message rules, Blocked senders list og add den/de e-mail adresse/r du ikke vil modtage fra.


    Edit: Er ikke ligefrem en blokering, men mails på blocked listen bliver automatisk flyttet til slettet mail mappen, uden at blive vist, så vidt jeg kan se.

  • Hvis du snakker om 2003-versionen, så er det simpelt. Højreklik på filen og vælg "Block Sender".


    2003-versionen er som du ved meget forbedret på alle leder og kanter. Også spam-filteret er blevet væsentligt bedre.


    Sgu også på tide MS laver noget ordenligt... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvis du snakker om 2003-versionen, så er det simpelt. Højreklik på filen og vælg "Block Sender".


    2003-versionen er som du ved meget forbedret på alle leder og kanter. Også spam-filteret er blevet væsentligt bedre.


    Sgu også på tide MS laver noget ordenligt... :))


    Okay, nice nok .. har ikke lige prøvet 2003 .. Du tænker vel på advanced server 2003 ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvis du snakker om 2003-versionen, så er det simpelt. Højreklik på filen og vælg "Block Sender".


    2003-versionen er som du ved meget forbedret på alle leder og kanter. Også spam-filteret er blevet væsentligt bedre.


    Sgu også på tide MS laver noget ordenligt... :))


    Har lige fået mulighed for at prøve det, og den her gang er jeg virkelig også godt tilfreds, specielt med den nye version af Outlook - super ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvis du snakker om 2003-versionen, så er det simpelt. Højreklik på filen og vælg "Block Sender".


    2003-versionen er som du ved meget forbedret på alle leder og kanter. Også spam-filteret er blevet væsentligt bedre.


    Sgu også på tide MS laver noget ordenligt... :))


    Har ikke købt ver. 2003. Har ikke set en grund til at opgradere. Endnu ;)


    Meeen, det kommer nok.

  • Quote

    Originally posted by engel
    Har lige fået mulighed for at prøve det, og den her gang er jeg virkelig også godt tilfreds, specielt med den nye version af Outlook - super ;)


    Nemlig. Den gør det hele til en fornøjelse... :)) ... Er fandme også glad for den. Har fået den brugt den en hel del mere end normalt i den tid jeg har haft den. Er jo nysgerrig, så programmet er blevet endevendt. :))