iTunes kan ikke genkende iPod

  • Jeg er lige blevet den heldige ejer af en sprit ny iPod Nano third generation 8GB.
    Når jeg plugger den i via. USB, og derefter åbner iTunes, får jeg at vide at iTunes ikke genkender denne model. Jeg har iTunes 7.5 som vist nok skulle være den nyeste version, i hvertfald den nyeste inde på Apple's site, så det må man jo gå ud fra.


    Så mit spørgsmål er: Mangler jeg at installere noget eller hvorledes? iTunes kan simpelthen ikke genkende min iPod. Skal lige siges at jeg har læst manualen igennem.


    På forhånd tak :)


    EDIT: Problem løst. Skulle åbenbart resette min iPod.

  • Dejligt med én der skriver løsningen på problemet :)


    De fleste skriver bare "Nevermind, jeg har løst problemet" uden at skrive hvad de gjorde, så den næste der får problemet skal oprette en ny tråd istedet for at kunne finde svaret i din. :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Tillader mig lige at 'bumpe' min egen tråd.
    Efter at have resat iPod'en samt opladt den, virkede den fint nok. Når jeg så prøver at tænde den et par timer senere, sker der ikke en pind. Har resat, opladt etc. utallige gange, og stadig intet.


    Det var da noget hø tænker jeg, og smutter ned i Fona for at høre hvad der er galt, eller hvad jeg gør forkert.
    "Jamen du har slet ikke opladt den" får jeg at vide. Det viste sig så at mit kabel til at oplade ikke virkede, så fik udleveret et nyt, ingen problemer der.
    Efter at have opladt den igen med det nye kabel, er det det helt samme problem. Efter opladningen virker den i et par timer, og så er den død igen. Den var fuldt opladt, så det undrer mig en smule.
    Kan de skyldes en fejl i selv iPod'en, eller gør jeg noget forkert?
    Bruger iTens 7.5 som skulle være den nyeste version. iTunes vil simpelthen ikke kendes ved iPod'en.
    Det er en tredje generations iPod, men det burde vel ikke have noget indflydelse?


    Krydser fingre for at der sidder en iPod guru et sted derude.


    På forhånd tak.

  • Da jeg satte min nye iPod til for et par dage siden sagde iTunes at jeg havde version 1.0.2 i min iPod..
    Og at der var en 1.0.3 tilgængelig...


    Men hvis du slet ikke kan få iTunes til at se din iPod, er det self. ikke nemt..

  • Lige pt. ser det faktisk ud til at den virker. Jeg kan godt få iTunes til at genkende den når jeg resetter den, men det er sgu træls hvis jeg skal til at gøre det hver eneste gang jeg vil tænde den.
    Men jeg prøver lige at lade den ligge natten over, og se om det evt- skulle hjælpe at køre batteriet helt i bund, og så oplade den igen.

  • Så er den gal igen. Den gider overhovedet ikke tænde efter lidt tid, selvom batteriet er fuldt opladt.
    Som jeg sagde, så prøver jeg lige at køre det helt i bund og se om det skulle hjælpe.


    Lige et til spørgsmål nu hvor vi er ved det, de gratis podcasts som de har i iTunes Store, hvordan smidder jeg dem over på min iPod? :crazyeyes: