flash9 fejl på tweak

  • hej nu er jeg ved at være træt af den her fejl.


    når jeg surfer rundt på tweak får jeg tit en adobe flash fejl


    noget med adobe flash har lavet en fejl bla bla ie7 skal lukkes ned.


    andre der oplever det.¨


    min maskine er fuldt opdateret og laver kun denne fejl på tweak.


  • Nope... oplevede det engang for længe siden på min gamle computer... Men aldrig efter jeg skiftede computer, og oplevede det heller ikke på andre end min gamle computer...

  • Synes ikke det sker swå ofte længere. Får den også hos http://www.zedge.net i ny og næ..
    Ganske belastende når man har en ordentlig bunke sider åbne, og den så lukker hele røvfulden.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Der har været et par tråde omkring det tidligere.


    Det er en generel fejl i flash, og er ikke kun relateret til tweak.dk.


    Hvis man søger på google kommer der ret mange hits på det.


    Der har været en lille guide til et fix her i forumet.


    Bemærk at fejlen ligger hos Adobe som laver Flash, og ikke hos tweak.dk eller andre sider.

  • det må da også have noget med den måde tweak bruger flash på for andre sider med flash kommer ikke med denne fejl ved mig har kun oplevet det på tweak.


    dette er på ingen måde for at svine tweak til men bare træls som bruger at have det problem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    det må da også have noget med den måde tweak bruger flash på for andre sider med flash kommer ikke med denne fejl ved mig har kun oplevet det på tweak.


    dette er på ingen måde for at svine tweak til men bare træls som bruger at have det problem.


    Kan ikke lige finde de andre tråde omkring det, men det er altså en fejl i en eller anden fil som flash bruger. Og der er umiddelbart et fix til det. Det har noget med nogle kald og så xml at gøre.