Møg XP update

  • Her i forgårs downloaded og installerede jeg alle de sikkerhedsupdates og hvad jeg nu kunne finde inde på windows update. Det har givet mig følgene problemer:


    1. Når jeg tænder compen skal jeg vælge bruger selvom der kun er én bruger på min comp - det skulle jeg ikke før, der loggede den bare på.


    2. Når en screen saver har kørt og man vil tilbage ved at bevæge musen, eller hvad man nu gør, så skal man - ja du gættede det! Vælge bruger.


    3. Når jeg lukker et vindue hænder det at hele skrivebordet forsvider! Normalt så tegner den bare alle ikoner, det gør også stadigvæk. Når den "genstarter skrivebordet" gør det at alle ikoner i bunden nede ved uret forsvinder, undtagen et ikon der viser hvor godt signal der er på hvores trådløse netværk.


    HELP ME PLEASE!!!


    Jeg tror næsten at jeg vil have Linux :)

  • Det med brugerne burde du kunne slå fra i kontrolpanelet... Under brugere og passwords, eller hvad den nu hedder..


    Det med pauseskærmen... Prøv at kigge indstillingerne der hvor du sætter din pauseskærm...


    Og lige en ting til, du kan jo også vælge at uninstallere den update...

  • Quote

    Originally posted by Recon_99
    Der er kommet en ny bruger som jeg IKKE har oprettet der hedder "asp.net".


    hmm... lyder ikke til at være en helt reglementeret update du har taget der ;)

  • Quote

    Originally posted by Recon_99
    Jeg tror næsten at jeg vil have Linux :)


    Har faktisk en maskine på 600mhz hvor jeg vil prøve at smide slackware på incl X. Så vil jeg prøve at teste hvor mange af mine dagligdagsting jeg kan køre igennem Linux - både med spil, mp3 og film :D


    Dejligt hyggeprojekt at gå i gang med ;)

  • fordi du har hentet


    Microsoft .net Framework som du sikkert ikk har brug få et råd læs hvad du henter da ikk alle opdateringer er vigtige for lige netop dig :D


    ps det kan afinstalleres igen ;)

  • Har tit tænkt på hvad man egentlig skal bruge net framework til?


    Det eneste jeg kender det fra, er at af en eller anden grund, skal man installere det når man skal bruge en bestemt CS cheat :))

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP