Problemer med afspilning af film

  • Håber det er det rigtige board :P


    Anyway, jeg fik lyst til at gense traileren til Wrath of the Lich King efter at have stenet lidt forums, men det er som om at der kun er halvt så meget lys som der plejer at være plus at der er et rød lag henover filmen, som om der bliver holdt et stykke rødt plastic en over kameraet.


    Fejlen er i alle de afspillere jeg har installeret, VLC, WMP, og Winamp. Jeg har oplevet fejlen før med et grafikkort som var brændt af, men det der sidder i nu er ikke mere end 3 uger gammelt og er ikke brændt af, så jeg kan ikke forstå hvorfor eller hvordan fejlen er opstået.


    Jeg har prøvet at genstarte og opdatere programmer, intet virker :(


    Nogen af jer der kan hjælpe mig med dette?


    Mvh. Sandman

  • kan være dine codecs der er bugget af en eller anden årsag..led efter k-lite codec pack fx.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Det var det mærkeligste jeg har prøvet... Jeg tager et screenshot med "gem skærmbillede" funktionen i VLC, men screenshottet vises i de rigtige farver...


    hehe.... tænkte det nok...


    Højreklik på skrivebordet egenskaber ---> vælg fanebladet "instillinger" ----> vælg knappen "avanceret" ---> vælg fanebladet "fejlfinding" ---> og flyt "hardware acceleration" et skridt til venstre ---- > knappen "anvend"


    Hjælper det stadig ikke, så flyt den yderligere indtil den viser korrekte farver...