1

lørdag, 25. oktober 2003, 13:38

hejsa Aerial...
he he nu har jeg et lille problem med en bat fil, jeg vil gerne lave en bat fil som går ind og overskriver denne fil: c:\windows\system32\logonui.exe med denne fil:c:\logonui.exe så bat filen ser sådan her ud: attrib -h -s -r c:\windows\system32\logonui.exe
copy c:\logonui.exe c:\windows\system32\

men det virker ikke, hvad kan der være galt? :D tak

2

lørdag, 25. oktober 2003, 16:27

Citeret

Originally posted by learner
hejsa Aerial...
he he nu har jeg et lille problem med en bat fil, jeg vil gerne lave en bat fil som går ind og overskriver denne fil: c:\windows\system32\logonui.exe med denne fil:c:\logonui.exe så bat filen ser sådan her ud: attrib -h -s -r c:\windows\system32\logonui.exe

hent et program der gør det for dig :)

3

lørdag, 25. oktober 2003, 17:43

Citeret

Originally posted by sejeklovn

Citeret

hejsa Aerial...

hent et program der gør det for dig :)

he he, ej tak, det er svagt ;) .. jeg kan også bare gøre det fra dos, men tænkte at det ville være lidt nemmere at lave en bat fil, som kunne ordne ærterne ;)

4

lørdag, 25. oktober 2003, 22:16

prøv at bruge copy /Y istedet for

5

lørdag, 25. oktober 2003, 23:42

Citeret

hejsa Aerial...

Sorry den lange svartid - tømmermænd :rolleyes:

Nå men jeg har lavet et lille eksempel her hvor jeg har en batfil under Program files som skal overskrives (offer). Derfor starter jeg med at fjerne de attributter den måtte have. Jeg har så lavet en uskyldigfil.bat som jeg renamer til offer senere (så man ikke fatter mistanke) og derefter copy'er jeg den og overskriver offer.bat. Til slut går den lige tilbage og sletter sig selv.

Egentlig burde du bare kunne rette den lidt til, så den passer til det du skulle bruge - håber det kunne hjælpe ? ;)

@echo off
cd c:\Program Files
attrib -h -s -r offer.bat
cd ..
rename uskyldigfil.bat offer.bat
copy c:\offer.bat c:\"Program Files"\offer.bat
cd ..
del offer.bat

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.