Ny com = lag i spil = ?

  • Hej allesammen .. jeg har lige købt ny laptop, en Dell xps m170, og når jeg skal spille dota ( warcraft 3) Synes jeg ikk det kører flydende, der kommer end del spikes, og det resultere i at jeg ikk kan spille optimalt ...


    Nogen der har nogen bud på problemet? Jeg har hentet alle opdateringer osv til både Computeren og windows xp ..


    på forhånd tak for hjælpen ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg gætter på du har vista???


    jeg har samme problem hvis jeg spiller WC3 / dota på en vista maskine intet problem på andre XP maskiner..


    Som jeg læser det så skriver han at han kører XP... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Som jeg læser det så skriver han at han kører XP... :)


    han skriver det er en Dell XPS m170. XPS er modellen :) hehe for gamers.


    og jeg er næsten sikker på det er vista han kører efter det er en ny bærbar og dell smider vista på medmindre du vil have andet..
    Btw flyt lige tråden :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Hej allesammen .. jeg har lige købt ny laptop, en Dell xps m170, og når jeg skal spille dota ( warcraft 3) Synes jeg ikk det kører flydende, der kommer end del spikes, og det resultere i at jeg ikk kan spille optimalt ...


    Nogen der har nogen bud på problemet? Jeg har hentet alle opdateringer osv til både Computeren og windows xp ..
    på forhånd tak for hjælpen ... ;)


    Jeg ville ikke kunne se hvorfor han skulle hente opdateringer til XP hvis han brugte Vista :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Jeg ville ikke kunne se hvorfor han skulle hente opdateringer til XP hvis han brugte Vista :D



    havde jeg ikke spottet :P


    så har jeg ikke lige nogen ide, men hvis ikke du for et svar så smid mig lige en pm eller lign :) medmindre jeg læser tråden igen lidt senere så vil jeg gerne finde løsningen på det problem. da jeg ved hvor nedern det er at spille dota med de små hakken