Erstatte vista med xp

  • Hej jeg vil høre om jeg kan fjerne vista fra min bærbar og installere xp istedet? bærbaren er "født" med vista, og har hørt det skulle gøre det sværere at fjerne.. nogle der kan hjælpe?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dudesonss
    Hej jeg vil høre om jeg kan fjerne vista fra min bærbar og installere xp istedet? bærbaren er "født" med vista, og har hørt det skulle gøre det sværere at fjerne.. nogle der kan hjælpe?


    Det kan du godt men det er en pain og fjerne.
    prøv at søge på google om hvordan du fjerner vista bedst.

  • Det er jeg ret sikker på ikke kan lade sig gøre.


    Men det "sværeste" ved at gå fra Vista til XP på en bærbar er drivers. Sørg for at finde alle drivers til din bærbar til windows XP og brænd disse og dine personlige filer på en cd eller lign.

  • Det altid godt med en ekstern harddisk til backup :D

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------

  • Da jeg installerede XP på min stationær fjernede installation programmet det meste af Vista helt selv. Der var dog omkring 1GB tilbage i windows mappen i C:/Windows/ fra mit Vista som jeg har ladet liggende.


    Jeg kan på ingen måde vælge at bruge Vista nu, installations programmet til mit XP ordnede som sagt det for mig..


    Vil dog ikke lige holdes på noget, ville ikke undrer mig hvis jeg skulle har gjort et eller andet mærkeligt.... Ville langt fra være første gang...