Xbox 360 spil..

  • Hey tweakers :)


    På lørdag køber jeg mig en Xbox 360, og tænkte lidt på hvilke spil som i syntes jeg skulle have.
    Har allere en lille liste over nogle must have spil :)


    Halo 3
    Assasins Creed
    DOA4


    Og så må i gerne komme med nogle forslag :)


    Mvh. Kristian.

  • Hvis du ikke har prøvet Gears of War kan det også sagtens anbefales.. Der er en rigtig fed co-op mode så man kan spille med en kammi (det har jeg nemlig prøvet ;))


    Men de andre der ser også rigtig fede ud :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    (Burde den her tråd ikke ligge et andet sted end hardware? Software fx.)


    Hvordan er Xbox software? Syntes nu mere der burde være et konsol rum.. under spil eller lign. Men det er en anden samtale...



    Hvor køber du din Xbox 360 henne?

  • Tak for de hurtige bud :) Har også kigget på forza motor sports 2.


    Gears of War ser også fedt ud!


    Jeg bytter min PS2 samt 5 spil i Ebgames og gir' ca. 1300kr og får så en xbox 360 pro.. Bruger aligevel aldrig min PS2 så gider ikke have den. http://www.ebgames.dk/xboxTradein.asp

  • Jeg vil gerne anbefale Halo serien, det er gode spil med god underholdning.


    Derudover er Condemned også et rigtig fedt spil.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    En af mine venner har lige købt Assasins Creed, og han kunne simpelthen ikke løs rive sig, og så ser det i øvrigt rigtig fedt ud.
    Halo 3 er heller ikke helt ringe.


    Nice!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Eneste nitte er, at det vist er klaret ret så hurtigt efter hvad jeg har hørt.


    Okay.. Men så kan man jo bare prøve at gennemføre spillet med en anden spillestil :) Har læst at der skule være rigtig mange måder at gribe tingene an på :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Okay.. Men så kan man jo bare prøve at gennemføre spillet med en anden spillestil :) Har læst at der skule være rigtig mange måder at gribe tingene an på :)


    Ja, der skulle vist være et hav af muligheder at vælge imellem, så Assasins Creed kom nok til at holde et godt stykke tid. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Både og, der er flere spil der kun kan gennemføres på en måde.


    Det har du selvfølgelig ret i. Men konsol spil plejer som regel at være en anelse hurtigere klaret end computer spil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Det kommer an på hvor dybt man vil gå.


    Ja så vidt jeg har forstået kan man jo springe alle side missionerne over, hvilket resulterer i et meget kort spil.
    Desuden skulle der jo være masser af muligheder for at udforske områder, hvilket altid er spændende.


    Men de fleste spil idag er altså ret hurtig gennemført. Det er intet problem at gennemføre Halo3 på legendary på en enkelt dag, og gears of war havde heller ikke mange timer. Fordelen ved de spil er jo at der så er en kæmpe online del, hvilket AC jo så ikke har.