• Mandrake skulle være forholdsvis let at gå til hvis man aldrig har prøvet det før. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Mandrake skulle være forholdsvis let at gå til hvis man aldrig har prøvet det før. :)


    Enig - > og der skulle være en ny 9.2 ude til downlaod, der skulle være med KDE 3 og alt muligt andet guf ;)

  • Quote

    Originally posted by Wacked
    Red Hat... syn's jeg, har lige selv installeret det 5 min så vrkede alt.. :D..! Der er nogle herre go's programmerings progz med.. hehe det er skide sjovt :D! kan tage 9.0 med imorgen... skal jeg det...?


    EDIT: Så kan vi jo også hjælpe hinanden!


    5 min ? Ny verdensrekord..
    Hvis du da ikke har valgt ALT fra, da du installerede.

  • Quote

    Originally posted by Wacked
    Red Hat... syn's jeg, har lige selv installeret det 5 min så vrkede alt.. :D..! Der er nogle herre go's programmerings progz med.. hehe det er skide sjovt :D! kan tage 9.0 med imorgen... skal jeg det...?


    EDIT: Så kan vi jo også hjælpe hinanden!


    EDIT EDIT: Forresten kan du jo bare Dualboote som mig... og der er også flest som har Red Hat.. d.v.s at der er flere til at hjælpe. :D.... Se min afstemning...

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Enig - > og der skulle være en ny 9.2 ude til downlaod, der skulle være med KDE 3 og alt muligt andet guf ;)


    Yup, det skulle være ret lækkert ;) Jeg forsøgte mig med de 9.1 ISO's fra linuxiso.org, men får fejl midtvejs gennem installationen med cd2. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Yup, det skulle være ret lækkert ;) Jeg forsøgte mig med de 9.1 ISO's fra linuxiso.org, men får fejl midtvejs gennem installationen med cd2. :rolleyes:


    Jeg har heller ikke fået Mandrake til at virke. (Nok bare mig, som finder de dårlige iso filer :S)
    LibraNet kører som en drøm ved mig. :)

  • Så virker mit Mandrake, wehuw!! :D Nu skal jeg bare finde ud af at få skiftet den refreshrate, ellers får jeg meget snart ondt i øjnene af at sidde og kigge på skærmen :rolleyes:


    Nogen der kan hjælpe mig lidt? Skriv på MSN: DSH_85@hotmail.com:D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP